Grey faux suede jacket | Zaful

12:38:00

"Shades of grey."

Hey everyone,
and welcome back.
Writing todays post make so excited.
Finally I'm gonna show you my favorite jacket from Zaful.
So, let's start!



Zdravo svima,
i dobrodošli nazad.
Pisanje današnjeg posta me čini veoma uzbuđenom.
Konačno ću Vam pokazati moju omiljenu jaknu sa sajta Zaful.
Zato hajde da počnemo!



First of all, this jacket is so, so pretty.
It's really modern and stylish and I think is dupe for Zara jackets.
Honestly, I'm obsessed with it and fit me so perfectly. It's in the size M.
Quality is amazing, it's made from cotton, faux suede and polyester.




Pre svega ova jaknica je prelepa.
Veoma je moderna i mislim da je radjena po uzoru na Zarine jakne.
Iskreno, opsednuta sam njome i odgovara mi savršeno. Velicina je M.
Takođe, kvalitet je neverovatan.
Napravljena je od mešavine pamuka, prevrnute lažne kože i poliestera.








I like it so much that I want to order this jacket in every color I can find.
I will put link right here, so you can check it: https://bit.ly/2ExuEJj
Toliko mi se svidja da ću je naručiti i u drugim bojama.
Ostaviću Vam link ovde, ako želite da je pogledate: https://bit.ly/2ExuEJj





That would be all from me for today.
I hope you like my Zaful jacket review.

Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Until the next reading!
Love you all!
En
xxx
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx
DISCLAMER: PR product!

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images