Cocoa Locks Hair growth cocoa powder

08:38:00

"Your hair is the crown you never take off."

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog.
Duga, negovana i zdrava kosa jedan je od simbola lepote za sve nas.
Kosa je nešto što uglavnom prvo primetimo kod drugih i nešto oko čega provodimo dosta vremena sređivajući je.



Pre oko mesec dana počela sam da koristim Coco Locks Hair Growth Coco powder, u pitanju je kakao prah koji podstiče rast kose.
Ovaj proizvod ste sigurno videli na Instagramu jer je jako popularan a beneficije koje nam on pruža zvuče tako neverovatno da sam morala i ja da ga testiram.


Sam proizvod nam dolazi u papirnoj kesici, sadrži 225 grama proizvoda što je sasvim dovoljno za jedan mesec korišćenja.
Na poleđini su sastojici i način upotrebe samog proizvoda, rok trajanja...


Ono što mi se odmah dopalo kod samog proizvoda jesu sastojci i da je proizvod nisko kaloričan.
Takođe, ovaj proizvod je vegeterijanski, bez glutena, nije testiran na životinjama i 100% je prirodan.
Sadrži mnoge korisne sastojke među kojima su i :
Biotin, Selenium (Selen) , Zinc (Cink), Vitamin A, Vitamin B1, Vitamin B2, Vitamin B3, Pantothenic Acid, Vitamin B6, Folic Acid (Folna kiselina), Vitamin B9, Vitamin C, Vitamin E.
Kakao prah miriše kao prava čokolada ali kada se pomeša sa toplom vodom miris nije tako intenizivan što me je pomalo razočaralo.
Ja sam proizvod koristila po upustvu a ono je 2 kašike kakao praha i 140 ml proključale vode. Vrlo lako, brzo i jednostavno!
Ovaj program zahteva konatantno korišćenje u vremenskom periodu od jednog meseca.


Moja kosa je ravna, veoma tanka i prirodno sklona bržem rastu, tako da nisam očekivala da će bilo koji proizvod napravti ogromu razliku u roku od samo mesec dana.
Dok sam koristila Coco Locks Hair growth cocao powder primetila sam da je moja kosa veoma življa nego inače i da je malo teže kontorlisati.
Takođe, imam dosta "baby hair" pramičaka što je dobar znak da se moja kosa obnavlja i dobija malo na gustini.


Kao što možete videti i na fotografijama moja kosa nakon mesec dana korišćenja izgleda jače, gušće i neravni krajevi nisu više tako primetni.
Iskreno, zadovoljna sam napretkom moje kose i nastaviću da koristim Cocoa Locks Hair growth proizvode.
Uskoro mi stiže i kakao šejk, tako da ću nastaviti da Vas informišem o budućoj transformaciji moje kose.


Cocoa Locks Hair growth cocoa powder možete pronaći na zvaničnom sajtu ovog brenda a poštarina za Cocoa Locks proizvode je besplatna.
Više o tome možete pogledati ovde:


Na kraju bih želela da napomenem da svaki proizvod ima drugačije dejstvo na svakog od nas i da se rezultati razlikuju od osobe do osobe.
Ovo je bilo moje Cocao Locks iskustvo a Vi mi u komentarima pišite da li ste probali ovaj proizvod i da li koriste proizvode za rast kose?



Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx
DISCLAMER: PR product!

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images