NYX Butter Glosses and Intense Butter Glosses Recenzija

09:07:00

"Wear your pain like lip gloss."


Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog.
U današnjem postu čitaćete tekst o Butter Glosess i Intense Butter Glosess sjajevima za usne brenda NYX Cosmetics.
Ovi sjajevi su jedni od najpopularnijih proizvoda ovog drogerijskog brenda. 
Sjajevi su sada dostupni u dve verzije, klasična Butter verzija i nova Intense.



NYX sjajevi za usne smešteni su u veoma lepoj plastičnoj ambalži, karakterističnoj za ovaj tip proizvoda.
Veoma su lagani, kompaktni, laki za organizaciju i savršeni za torbu.
Sjajevi sadrže 0,27 fl.oz odnosno 8 ml proizvoda. Ja posedujem 4 nijanse.







Formula je lagana ali sjajevi sadrže dosta pigmenta. Lako nanose, aplikator je odličan i veoma precizan. Poseduju divan miris koji me podseća na miris slatkiša.
Klasična Butter glosess formula razlikuje se od Intense formule.
Intense formula kako nam i samo ime nagoveštava znato je jača i boje su više pigmentovanije.
Tu razliku između formula možete primetiti na svočevima koji Vam slede.

Ne postoji ni jedna zamerka koju mogu uputiti ovim proizvodima.
Jako su dobri i kvalitetni.
Na nama je uvek izbor da li želimo sjaj za usne koji će nam lagano i nežno istaći boju usnana ili želimo nešto jače, intenzivnije poput ruža, a ovi sjajevi su idealna sredina.
Moj favorit jeste nijansa Toasted Marshmallow iz Intense kolekcije.





NYX proizvode možete naći u Alexandar Cometics radnjama kao i na njihovom sajtu kao i na Lilly onilne prodavnici.





Da li ste Vi probali NYX sjajeve za usne?
I koji NYX proizvod je Vaš omiljeni?

Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAIMER:

This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

1 коментара

  1. Mnogo mi se dopadaju treći i četvrti sjaj. To su nekako boje i koje bih mogla nositi i mislim da se sjajno kombinuju sa šminkom ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ОдговориИзбриши

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images