Essence Cosmetics Get your glitter on! - glitter primer | Recenzija

21:56:00

Zdravo svima, ne tako često pišem o Essencu na mom blogu jer su recenzijie o njihovim proizvodima naprosto svuda.       
Blogeri koji su deo PR liste uvek imaju tu privilegiju da poseduju cele kolekcije i tako nas preduhite sa svim novitetima i recenzijama. 
Get your glitter on prajmer deo je prolećene/letnje kolekcije ovog brenda tako da ste ovaj proizvod sigurno već viđale u radnjama.



Ja sam svoj primerak naručila sa nemačkog sajta Kosmetik4less, gde često kupujem makeup proizvode kojih nema kod nas ali sam nakon toga primetila da je dostupan na Lilly online shopu za svega 129, 00 RSD.
Link proizvoda biće ovde ali možda proizvod u trenuku objave posta neće biti dostupan.




Get your glitter on dolazi nam u malenoj beloj tubici i sadrži svega 10ml.
Veoma je lagan i poseduje neku irredesent rozu boju koja nije napadna.
Nije lepljiv što me je iznenadilo ali veoma lepo hvata glitter što možete videti i na fotografiji.




Ovaj prajmer zadvržava intezitet glitera duže vreme što je naravno svrha ovog proizvoda.
Prajmer je potrebno naneti ravnomerno na željenom delu i lagano da blendati.
Od kako sam ga kupila imam ogromu želju da svakog dana nosim glitter na očima i ovako izgleda jedan eye makeup look koji je kreiran koristeći Essence glitter prajmer.


Ovo je još jedan dokaz da proizvodi iz drogerija mogu lepo i korisno da funkcionišu uz jedan ogroman plus jer mu je cena jako pristupačna tako da svi mogu da ga priušte.

 To bi bilo sve od mene za danas, čitamo se uskoro.

Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx
DISCLAIMER:
This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images