SOPHIE'S CHOICE Makeup blender | Recenzija

14:06:00

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad.
Danas se ponovo družimo sa Sophe's Choice proizvodima
nedavno sam Vam pisala o prelepom setu trepavica, 
ako se možda propustili taj post link vam ostavljam ovde:


Makeup blender sam dobila u i isto vreme kao i trepavice 
ali pisanje njegove recenzije znatno je potrajalo.
Uvek pokušavam da proizvodima dam duži period za testiranje 
kako bih na kraju mogla da donesem  konačno mišljenje o njima.
Sophie's choice makeup blender imao je čitavu večnost da pokaže sve svoje čari, 
čak punih 5 meseci neprestano koristim ovaj proizvod.
I nakon tog perida on izgleda sasvim identično a svoj posao
obavlja neverovatno.




Kao ogroman ljubitelj šminke i profesionalni šminker isprobala 
sam jako puno sunđerčića za nanošnje tečnog pudera, zasigurno mogu 
reći da sam probala svašta. Na prvi pogled možete uočiti koliko se Sophie's choice makeup blender razlikuje od drugih, govorim o strkturi samih vlakana od kojih je sačinjen. Sophie's choice makeup blender poseduje te neke malene rupice koje proizvod minimalno upijaju i nanose se ga neverovatno. Takođe i nakon 5 meseci korišćenja on je i dalje mekan i prijatan za upotrebu.






Nasuprot svemu ovome kada sam ga prvi put probala nisam bila
oduševljena, zato je sa nekim proizvodima potrebno da se malo bolje upoznamo kako bi pronašli način da funkcionišu. Sa ovim makeup blenderom nanosim tečni puder, blendam korektor i kremaste konture, radim "baking", bukvalo sve a on se nakon svih tih proizvoda tako lako pere da ne ostaje ni jedna fleka, što je mene naprosto oduševilo.




Mislim da na našem tržištu ne postoji bolji proizvod ovog tipa,
zato vam toplo preporučujem da pogledate Sophie's choice makeup blender.
Cena makeup blender je 1500 RSD i
prodaja proizvoda vrši se preko društevnih mreža ovog brenda.

Sophie's Choice Shop Instagram


Sophie's Choice Shop Facebook


U okviru Sophie's choice asortimana možete naći četkice za šminkanje
(koje bih jako volela da isprobam), sada hvaljeni makeup blenderi 
i različiti stilovi trepavica (moje omiljene jesu Neclassic i  Rococo).
U komentarima mi pišite sa čim nanosite tečni puder i da li ste probali
nešto iz Sophie's choice asortimana?
To bi bilo sve od mene za danas, nadam se da ću u narednom periodu biti 
još aktivnija jer imam još puno proizvoda o kojim želim da vam pišem.


Do tada, družimo se na društvenim mrežama:
Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx


DISCLAIMER:
PR product but this post is not sponsored and all thoughts are my own!

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images