Empties #8

18:55:00

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog!
U današnjem postu pišem Vam o proizvodima koje sam potrošila u preteklom mesecu.
Empties postovi po statiskima uvek nađu svoju publiku pa ću se u budućnosti truditi da ih pišem češće.
Hajde da krenemo i uživajte u postu.



Ovog puta u empties serijalu preovalđuju makeup proizvodi tako da ćete ovim putem čitati i moje konačno mišljenje o njima.

Prvi proizvod je Maybelline Fit me puder, ovaj puder preplavio je društvene mreže kada se pojavio.
Ja sam ga prvenstveno mešala sa drugim puderima jer mi moć pokrivanja nije bila zadovoljavajuća.
Ako nemate problematićnu kožu i ne želite veliku moć prekrivanja onda bi Vam se ovaj puder dopao.




Zatim, tu je i Ingrid Cosmetics Satin Touch rumenilo.
Ovo rumenilo je bilo divno, jedini njegov problem bila je slaba pigmentacija.
Iz tog razloga se brzo trošio a sadržao je samo 3,5 grama.




Među empties proizvodima je i Classic ajlajener. Mislim da ga nisam pominjala na blogu ali ovaj ajlajner je odličan za svaki dan i veoma je povoljan.



Opraštam se sa Aurinim Perfect Matte kompaktnim puderom.
Nijansa je bila pretamna tako da sam ga koristila kao bronzer.
Slučajno mi je pao i sav proizvod se smrvio jer je bio pri kraju tako da je neupotrebljiv.



Još jedan Aurin proizvod je ovde, a to je providni lepak za trepavice.
Ovaj lepak je moj omiljeni Aurin proizvod i redovno ga koristim.




Potrošila sam i Ingridov Ideal skin korektor.
Korektor je dobar i moj je bio u nijansi 09.
Detaljan post o njemu imate na blogu, a ovde Vam ostaljam direktan link: https://beautywithen.blogspot.rs/2017/07/ingrid-cosmetics-ideal-skin-luminous.html




Zatim, tu je i Estée Lauder Sumptuous extreme maskara.
Ova maskara je bila odlična ali posedujem je već jako dugo tako da je promenila i miris.




I poslednja dva proizvoda jesu Bioten Skin Moisture krema za lice i Balea dezodorans.
Oba proizvoda su odlična i kupiću ih ponovo.






A da li ste Vi probali neki od ovih proizvoda?
I kakva su Vaša iskustva?

Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx
DISCLAMER: This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem.
Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images