Skin Care New In #4

10:59:00

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog.
Hladni januarski dani veoma utiču na moju kožu pa je njena nega znatno intenzivnija nego inače.
U današnjem postu pokazaću Vam koje proizvode za negu lica sam kupila nedavno i preneću Vam neke prve utiske.
Zato, hajde da počnemo!


Prvi proizvod jeste Solea baby crem, ova krema kupila me svojom jednostavnoću ali i sastavom.
Namenjena je osetljivoj koži i struktura joj je veoma lagana.
Lepo se raspoređuje na koži zatim brzo i stapa, takođe poseduje vrlo prijatan miris.



Kao i u većini mojih Skin Care haul-ova Bioten proizvodi jesu njeni  članovi.
Ovog puta odlučila sam da isprobam Detox gel za čišćenje lica.
Nisam ga još koristila, čim steknem neke utiske o njemu javljam se sa više detalja.
Ali ono što generalno mogu reći meni Bioten proizvodi veoma odgovraju i uvek im se vraćam.


Problem sa porama i mitiserima nikako nisam rešila pa sam odlučila da isprobam i Avon Pore & Shine Control Black Mineral masku.
Ova maska zaista jeste crne boje kada se nanese na kožu, čisti manje pore što sam i očekivala.


I poslednja dva proizvoda jesu kreme iz razloga jer mi je koža delimično suva za vreme zimskog perioda.
Prva krema jeste Pantenol krema koju će par dana aktivno koristim.
Dopada mi se, mojoj koži odgovara ,videćemo više detalja u narednom periodu.


Posledenji proizvod jeste Baby Love krema iz DM-a.
Fenomenalno miriše, lepo hidrira, sadrži Hamamelis i pantenol i još puno hranjivih sastojaka.
Takođe, veoma je pristupačna i vredna da je i Vi isprobate.



Na kraju, napište mi Vaše omiljene skin care proizvode. 

Instagram - @En_Angie 
Twitter - @En_Angie
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx
DISCLAIMER:
This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images