Teddy Coat and Vintage Crossbody Bag | Rosegal

17:41:00

Hey everyone,
and welcome back on my blog.
After a short holiday break we are back with new posts about Rosegal.
In the meantime, a lot of things have come to me and I can not wait to try it and wear it all.
Today you will see two things that absolutely delight me and they make my perfect winter outfit.
So, let's start!



Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog.
Nakon kratke praznične pauze ponovo se vraćamo sa novim postovima o Rosegal sajtu.
U međuvremenu stiglo mi je puno stvari koje jedva čekam da isprobam i nosim.
Danas ću vam pokazati dve koje su me apsolutno oduševile i koje čine moj savršeni zimski izgled.
Zato, hajde da počnemo!


The first product is wonderful teddy coat, 
this is the most comfortable thing in my wardrobe, super super soft and cozy.
Also, it's very warm which surprised me.
Mine is super long and I got it in black.
Inspired by the Tamara Kalinić I decided to order this type of coat and I am very satisfied
because of it.
For now, this coat is my absolute favorite from this purchase.
Check this stunning Teddy Coat HERE.



Prvi proizvod jeste divni "teddy" kaput, ovo je najudobnija stvar u mom garderoberu, jako mekana i prijatna. Takođe, veoma je topao što me je iznenadilo.
Moj je veoma dug i u crnoj je boji.
Inspirisana Tamarom Kalinić odličila sam da naručim ovaj tip kaputa i veoma sa zadovoljna. 
Za sada ovaj kaput je moja omiljena stvar iz ove kupovine.
Pogledajte ovaj Teddy kaput OVDE.



Now follows the part about the bag, the bag is very simple.
I really like the vintage style and this shade of brown.
The crossbody bag is amazing and it's link is HERE.


Sada sledi i deo o torbi, torbica je veoma jednostavna, mala i poseduje par pregrada.
Veoma mi se dopada vintidž stil ali i ova braon nijansa.
Ova torbica je odlična i linkovana je OVDE.




That would be all from me for today.
Let me know do you like this items and
I hope you like my blog post.
Instagram - @En_Angie
www.instagram.com/en_angie
Twitter - @En_Angie
www.twitter.com/en_angie

Until the next reading!
Love you all!
En
xxx

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAMER: PR products!


You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images