CC and BB cream | Farmasi

16:42:00

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog.
Da li ste ljubitelji toniranih krema?
Krema koje nam obećavaju laganu i prirodnu završnicu na koži.
Ako je vaš odgovor da, onda ste na pravom mestu jer Vam danas 
pišem post o čak dva neverovatna proizvoda.


Današnji uvod zvučao je kao reklama sa tv-a, ali ako pratite moj
 blog onda znate koliko volim Faramsi BB kremu.
Moja Farmasi porodica postala je znatno brojnija i u proteklih par
 nedelja isprobala sam puno novih Farmasi proizvoda.
Ponovne utiske o BB kremi i moje novo iskustvo sa CC kremom kreće upravo sada.



Oba proizvoda poseduju identičnu ambalažu koja je po mom mišljenju
 savršena za jednu toniranu kremu.
Lagana tubica sa 50 ml proizvoda pruža nam mogućnost da je
 nosimo svuda sa sobom.


Kao što sam pomenula pre jako puno vremena na svom blogu
 pisala sam Vam o neverovatnoj Farmasi BB kremi.
Kremi koja se po mom mišljenju na licu ponaša bolje od mnogih 
skupljih i poznatijih proizvoda te vrste.
Kremi koja je veoma lagana ali koja savršeno prekriva, bolje čak
 i od nekih tečnih pudera koje sam probala.



Jedini nedostatak bila je nijansa, koja je bila tamnija u odnosu na moj ten.
Na moju veliku sreću ali i svih ostalih sa svetlom puti taj problem je rešen i u 
prodaji je sada i Light verzija.
 Mislim da je ovo odličan potez i veoma sam srećna jer 
ovaj brend sluša zahteve svojih kupaca.
Nova Light nijasna poseduje nežni rozi podton, na licu izgleda 
podjedanko lepo kao i Light to Medium nijansa koju sam ranije koristila.




Sa Farmasi CC kremom susrećem se prvi put, pa su utisci za ovaj proizvod znatno svežiji.
Ova krema sadrži 9 neverovatnih faktora i njena glavna funkcija jeste da koriguje naš ten.
Kao i kod BB kreme dostupna je u 4 nijanse i to: Light, Light to Meduim, Medium i Medium to Dark.



 Struktura ove tonirane krema je veoma tečna i poseduje srednju moć
 prekrivanja.
Nijansa mi je trenutno tamna ali u kombinaciji sa BB kremom čine 
savršenu kombinaciju za prirodni look.




Svočevi BB i CC kreme:



Faramsi BB krema :


Faramsi CC + BB krema:


Oba proizvoda dostupna su u Aprilskom katalogu po veoma pristupačnim cenama.
Ako volilte laganije proizvode za lice onda su Farmasi tonirane kreme stvorene za Vas.

Instagram@En_Angie
Twitter - @En_Angie

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx




DISCLAIMER:

PR products but this post is not sponsored and all thoughts are my own!

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images