Farmasi nude trio - liquid lipstick, lipliner and nailpolish

09:37:00

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad.
Od ove srede konačno krećemo sa Farmasi recenzijama na mom blogu.
Znam da vlada ogromno interesovanje za proizvode ove kozmetičke kuće i da ste moje 
Farmasi recenzije čekale jako dugo ali bilo mi je potrebno vremena
 da testiram nove proizvode.
Ovaj brend važi za jedan od omiljenih kada je reč o kataloškim prodajama
i u narednih par nedelja čitaćete moje utiske o mnogim Farmasi proizvodima.
Danas Vam pišem o čak tri proizoda i to tečnom karminu, olovci za usne i laku za nokte koji čine moj savršeni nude trio.




Farmasi Matte Liquid Lipsticks odnosno tečni karmini dolaze nam u lepoj i standardnoj ambalaži koja je karakteristična za ovakav vid proizvoda.
Kolekcija sadrži lep raspon od 10 različitih nijansi a ona koju ja
posedujem jeste ujedno i najsvetlija iz cele kolekcije a ona glasi Mauve Pink.




Ovaj proizvod za usne obećava nam dugotrajnost ali i visku pigmentaciju 
što ja naravno potvrđujem.
Na prvo nanošenje formula me je iznendala jer je proizvod veoma tečan i lagan
 ali je ostavljao punu pigmentaciju u čak jednom sloju.
Iskreno, bila sam iznenađena jer većina tečnih karimna ostavlja taj težak mat- suv efekat na usnama. Ovaj karmin na usnama je veoma prijatan, ne razmazuje se i ne bledi tokom dana.




Takođe, ovaj proizvod savršeno se ponaša i kao tečni alajner jer ja volim da proizvode testiram i na malo drugačiji način.
Par puta sam ga nosila kao ajlajner i jako mi se dopada, želim takođe na napomem da mi nije izazvao nikakve reakcije na očima tako da je 100% siguran i u tu svrhu.




Kada je reč
 o olovci za usne, ona me je oduševila!
Veoma je kremasta, lagano se nanosi, može se nanositi samostalno ili u kombinaciji sa nekim karminom.
Ovaj proizvod sam već  pominjala u mojim Martovskim favoritima ako niste
 pročitali taj post, evo linka ovde.





I poslednji proizvod o kome želim da vam pišem jeste lak za nokte.
Nijansa je prelepa, savršena nude roze koja izgleda divno.
Veoma je postojan i daje punu boju u samo jednom debljem sloju.





Na kraju sledi i moj makeup look kreiran Farmasi proizvodima:
Ten - Farmasi BB krema,
Farmasi VFX Pro Camra Ready Transparentni kompaktni puder,
Farmasi Makeup Locker spej za fiksiranje šminke.
Oči - Farmasi Deep Black maskara,
Tečni karmin kao ajlajner.
Usne - Tečni karmin NO.1 i olovka za usne 201.





Farmasi proizvodi koju su pomenuti u današnjem blog postu:
- Farmasi Matte Liquid Lipstick NO.1 Mauve Pink,
- Farmasi Lip liner 201,
- Farmasi Nail Colour Nude nailpolish Ballerina.



Proizvodi su dostupni u Apriloskom katologu po veoma pristupačnim cenma.
Ono što Vam ja preporučujem da pogledate jesu tečni mat karmini i olovke za usne.
Potražiti svog najbližeg Farmasi distributera i pogledajte celokupnu Aprilsku ponudu.








Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie

Do sledećeg čitanja!

Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAIMER:
PR products but this post is not sponsored and all thoughts are my own!


You Might Also Like

1 коментара

  1. Ja sam kupila skoro neke njihov proizvode, kupila sam olovku za oci i peceni puder u kamenu, i ja sam zadovoljna bas, ako da verujem da si i ti bas srecna kako te služe tvoji proizvodi.

    https://aandymm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images