Skin Care New In #6 Kozmo Shop

17:50:00

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog.
Nega kože predstavlja jednu od najvavžnijih svari u mojoj rutini.
Shodno tome, kupovina novih proizvoda za njenu negu meni je uvek opravdana.
Pre par meseci otkirila sam sajt Kozmo shop na kome sam pronašla pregršt
 divnih i pristupačnih proizvoda za negu kože.
Ovo je moja druga porudžbina sa ovog sajta jer sam bila veoma zadovljno proizvodima iz prethodnog haula. Ako ste propustili prethodni haul sa ove web stranice link
će se nalaziti na narednom linku OVDE.
Ovog puta uzela sam neke proizvode koji su mi se dopali od ranije ali i par novih jer su zvučali jako primamljivo.
Šta se još našlo u mojoj potrošačkoj kopri, saznajte upravo sada.
Zato, hajde da počnemo!


Sve proizvode sam već isprobala tako da ću podeliti i prve utiske o njima.
Prvi proizvod koji sam odabrala jeste Clean Face - maska, piling i gel za 
čišćenje lica. Ovo je antibakteriski proizvod koji se koristi protiv akni i mitisera.
Uglavnom ga koristim kao gel posle mleka za skindanje šminke.
Veoma mi se dopada jer poseduje malene čestice koje istovremeno rade i piling kože.
Nakon ovog proizvoda koža je neverovatno mekana i prijatna na dodir.
Cena ovog proizvoda iznosi 285 dinara.


Naredni proizvodi jesu pilinzi. Veoma mi su se dopada tako sam ga sada kupila u zalihama. Bio Spa biling sa ekstraktom breskve sam već koristila i on je
 znatno jači od pilinga sa ekstraktom oraha.
Piling od breskve ima jaččestice koje možete osetiti na koži, dok je piling od oraha
 nežniji i mislim da bi odgovara svima sa osetljivom kožom.
Cena Bio Spa pilinga iznosi 190 dinara.





Na kraju, poslednja dva proizvoda jesu tonici za skidnja šminke sa
 ekstraktom poljske preslice.
Iskreno, jako sam iznenađena ovim proizvodom i veoma mi se dopada.
Poseduju lep i lagan miris. Cena tonika jeste 194 dinara.



Kao što možete videti za sada sam veoma zadovljna proizvodima koje sam naručila.
Proizvodi su veoma pristupačni i lepo rade svoj posao.
Konačan utisak o njima čitaćete i u Empties serijalu.
Pišite mi Vaša iskustva ako ste naručivali sa ovog sajta.

Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAMER:
This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila
sopstvenim novcem.
Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images