September Rose Cosmetics Brew eyeshadow palette

10:21:00

Hey everyone,
and welcome back on my blog.
Today I have a special blog post for you guys, today I'm featuring September Rose Cosmetics
 palette called Brew.
I have been using this palette for last couple months but I don't have
 enough time to write detailed blog post. 
This summer I have a very busy makeup season, I have so many clients and I wasn't able to be more here on my blog.
But now I'm back with my regular content and like I said before I'm super excited so let's start with review.


Zdravo svima,
dobrodošli nazad na moj blog.
Danas imam veoma poseban blog post za Vas, danas Vam predstvaljam novu paletu brenda September Rose Cosmetics pod imenom Brew.
Ovu paletu koristim poslednjih par meseci ali nisam pronalazila dovoljno
vremena da Vam napišem detaljnju recenziju.
Ovog leta bila sam veoma zauzeta šminkanjem klijenata tako da nisam bila u mogućnosti 
da se dovoljno posvetim blogu.
Konačno sam se vratila redovnom obajvljivanju postova i kao što sam rekla veoma sam uzbuđena zbog današnjeg posta.


If you follow my work for a while then you know much Slush palette means to me.
My favorite palette of all the time, palette that inspires me like no others.
So, when my dear friend and of owner of September Rose Cosmetics announce that this year they gonna release new palettes I was shocked and so excited because 
I know they gonna be such a great palettes.
So September Rose Cosmetics released Brew and Slush 2 palette!
So, amazing right?


Brew palette is pure beauty with all this neutral tones great for this fall season.
I can not explain how much I'm proud of this brand, we have been working together since day one. They are one first brands who support me and my work which I really appreciate.
Now they grow in strong and well know Indie brand.


Ako pratite moj rad već duže vreme onda znate koliko mi znači Slush paleta.
Moja najomiljenija paleta ikada, paleta koja me inspiriše kao ni jedna.
Kada je moja draga prijateljica i vlasnica September Rose brenda najavila da će
tokom ove godine izdati nove palete, ja sam bila u šoku jer sam znala da će
veoma brzo postati jedne od meni najomiljenijih.
Onda su September Rose Cosmetics izdali Brew i Slush 2 palete.
Neverovatno, zar ne?


Brew palete je prava lepotica sa svim neutralnim tonovima.
Zaista ne mogu opisati koliko sam ponosna na ovaj brend jer mi sarađujemo od prvog dana. Oni jesu jedni od prvih brendova koju su meni pružili bezuslonvu podršku i ljubav koji ja veoma cenim.
Danas oni su izrasli u jak i vrlo poznat Indi brend koji broji fanove širom sveta.


First row have some stunning must have shades, like Milk Tea which is pure matte white.
Next is Cold Brew and it's really pretty yellow bronze shade.
Red Velvet is brick muted red.
Last in this row in last shimmer shade and one of my favorites.
That is Iced Tee very pigmented, foild finish yellow gold.


U  prvom redu imamo nijanse koje su obavezne u mom slučaju kao Milk Tea
koja je bela mat senka.
Zatim, sledeća je Cold Brew koja je prelepa bronzana ali za žutim podtonom.
Red Velvet je prigušena mat cigla crvena senka.
Poslednja u ovom redu jeste i poslednja šimerasta senka u paleti a ona jeste jedan od mojih omiljenih. Reč je o Iced Tee nijansi koja je veoma pigemntovana zlatno- žuta senka.


Second row start with eyeshadow called Rooibos and it's deep matte plum shade.
Next is Ginger is soft orange matte eyeshadow.
Tea Latte is cream muted white and last is Spice Chai very similar to Ginger.
But Spice Chai is more deep and more vibrant.


Sledeći red krećemo sa senkom Rooibos koja je tamno ljubičasta senka.
Sledeća je Giner koja je mat prigušeno narandžasta.
Tea Latte je prigušena krem bela i poslednja senka jeste Spice Chai koja je
 veoma slična Ginger nijansi.
Ali Spice Chia je malo tamnija i poseduje više jačine u sebi.


I have to say, third row is my favorite!
First shade is French Vanilla and I'm so close to hip pan on this shade.
This is the most stunning soft muted pink, favorite for sure.
Next is Puer deep neutral matte brown.
Pumpkin Spice is stunning orange-yellow shade.
Very unique and have great pigmentation.
Last is Sweet Tea muted red-purple shade.


Moram reći  da je treći red moj omiljeni.
Prva senka jeste French Vanilla na kojoj ću uskoro videti pan.
Ovo je najdivnija nežna mat roze, favorit naravno.
Sledeća je nijasa Puer veoma pigmentovana neutralna mat braon.
Pumpkin Spice je divna narandžasto- žuta senka.
Poslednja u ovom redu jeste Sweet Tea koja je prigušeno crveno ljubičasta.


Last row start with Classic Chai, this shade is hard to describe.
It's orange-brown, honestly don't know.
Almond is one of the shades which we cannot find in other palettes now.
It's soft cold tone muted beige brown.
Cinnamon is warm tone matte brown.
And last eyeshadow in palette is Loose Leaf.
This shade is so so unique, it's like black and navy blue some how.


Poslednji red krećemo sa Classic Chai nijansom, ovu nijansu je veoma teško opisati.
Ona je naradžasto-braon, ma nisam ni sigurna kako.
Almond je jedna od nijansi koju ne možemo videti u paletama tako često.
Rec je nežno bež braon senki hladnog tona.
Cinnamon je topla braon nijansa. Poslednja senka jeste Loose Leaf.
Ova senka je veoma posebna, ona je crna i teget plava nekako.


Now when you see all the shades I'm going to say couple more words about this palette.
Brew eyeshadow palette contains 16 Neutral eyeshadows, mainly this matte palette
and contains only 2 shimmers.
With this palette you van basically create everything, soft look or bold and dark.
When it comes to formula this eyeshowow are extremely pigmented,
easy to blend. In next few minutes I will include my look done with this palette
 and I hope you enjoyed!



Sada kada ste videli sve nijanse reči ću još par reči o ovoj paleti.
Brew paleta sadrži ukupno 16 senki i u njoj preovladavanju mat dok je
šimerstih samo 2.
Sa ovm paletom zaista možete kreirati sve što poželite od nežnih dnevnih look-ova 
ali i tamnijh i jakih. Kada je reč o formuli senke su ekstremno pigmentovane i veoma lako se blednaju. U narednih par minuta videćete neke od mojih look-ova sa ovom paletom i nadam se da ćete uživati.



Eyeshadows:  Pumpkin Spice, Cinnamon, French Vanila, Milk Tra, Red Velvet
 and Sweet Tea


Eyeshadows: Cinnamon, Roobios, Ginger, Puer and Loose Leaf


Eyeshadows: French Vanilla, Tea Latte and Puer


Eyeshadows: Milk Tea, Tea Latte, French Vanila, Classic Chai and Sweet Tea



Eyeshadows: Iced Tea,Ginger,Puer and Cinnamon



Eyeshadows:  Pumpkin Spice, Cinnamon, French Vanila, Milk Tra, Red Velvet
 and Sweet Tea


Eyeshadows: Milk Tea, Almond, Cinnamon,  Ginger and Puer


So, that will be all from me today.
This beautiful palette you can get on SeptemberRoseCosmetics.com
and you can use my discount code En10 for 10% off.
Brew palette check HERE.

Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Until the next reading!
Love you all!
En
xxx
DISCLAIMER: PR products.



You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images