Revolution Pro - Pigment Pomade | review

21:57:00

Zdravo svima i dobrodošli nazad na moj blog.
Pre veoma dugo vremena na Instagramu sam obećala da ću podeliti sam Vama moje utiske o Revolution Pro pigment pomadi. Konačno sam pronašla malo slobodnog vremena tako da ćete u narednim minutima čitati moje utikse o ovom Revolution Pro proizvodu.



Revolution Pro linija nudi nam inovativne proizvode uključujući i pigment pomada odnosno pomade u boji. Ove proizvode možemo koristiti na različite načine, kao bazu pre nanošenje određene senke, unutar vodene linije ali i kao ajlajner duž linije trepavica.
Uzimajući u obzir da ja imam dosta šminke i da volim da eksperimentišem sa bojama ja sam odabrala pomadu u žutoj boji. Naravno, ovaj proizvod dostupan je i u nijansama kao što su nude (bež), crna, bela, ljubičasta, roza, plava...



Kada je reč o formuli, pomada jeste malo suvlja što može predstavljati mali problem ako nemate tečnost koja osvežava ovu vrstu proizvoda tipa Inglotovog Duraline-a ali i Revolution mixing medium tečnosti. Duž vodene linije ostaje par sati a kao ajlajner biće na mestu dok ne uklonite šminku. Ovaj proizvod ima dosta dobrih karakteristika kao što su pristupačnost i multifuncionalnost. Moja mala zamerka jeste formula, volela bih da je malo kremastija.




Hajde da se družimo na društvenim mrežama:
 Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAIMER:

This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem.
 Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.




You Might Also Like

1 коментара

  1. Olen kanssasi täysin samaa mieltä! Uskon myös, että aurinko tulee ulos jokaisen myrskyn jälkeen. Upea artikkeli 😊

    Cheap Swimsuits

    ОдговориИзбриши

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images