Kako depotovati proizvode u kamenu - How to depot powder products

20:39:00


Nedovoljno prostora je problem sa kojim se susrećemo svi. U mom primeru je to posebno slučaj kada je odlaganje šminke u pitanju. Uzimajući u obzir da je moja kolekcija šminke svakim danom sve veća prostor za njeno odlaganje i čuvanje postaje sve manje.
Nepraktična pakovanja proizvoda su mi uvek pravila problem sa odlaganjem posebno kada se pakovanje polomi ili jednostavno zauzima suviše prostora. Koncept magnetnih paleta mi se uvek dopadao jer pruža mogućnost da se uštedi na prostoru ali one dugo nisu bile dostupne kod nas. Ako ste pratili moje Haul postove videli ste da sam kupila Revolution Pro magnetnu paletu u kojoj se sada mogu naći razni proizvodi. Međutim, proces depotovanja odnosno uklanjanja proizvoda iz orginalih pakovanja bilo je nepoznanica za mene.
Zato ću sa Vama danas ću danas sa Vama podeliti mali trik koji će dopotovanje učiniti veoma lakim. Zato, hajde da počnemo!


Sledeći korak jeste da malu količinu alkohola stavimo u prostor između metalnog pana i samog pakovanja kao što sam ja to učinila na narednoj fotografiji. Treba obratiti pažnju da ne preteramo sa alkoholom jer se može preliti u proizvod. Bolje je dodavati malo po malo. Ako depotujete senke biće potrebna veoma mala količina, dok je u mom slučaju to bio ogroman puder za setovanje.




Nakon toga treba da sačekamo oko 30 sekundi do 1 minuta dok alkohol ne prodre do
 sredine pakovanja tj. do lepka. Lepak će polako oslabiti i nakon toga možete lako ukloniti pan iz pakovanja, najbolje uz pomoć tankog noža (dovoljno je da vrh noža stavite gde ste ubrizgavali alkohol i blago podignete).


Na kraju sam pan stavila unutar magnetne palete sa ostalim proizvodima koje
 sam za sada depotovala.




Ovaj proces je veoma jednostavan i nadam se da će Vam ovaj mali trik biti od koristi.
U komentarima mi pišite da li imate magnetne palete i šta se nalazi u njima.

Twitter - @En_Angie
Until the next reading!
Love you all!
En
xxx

DISCLAIMER:
This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. 
Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.





You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images