Gerard Cosmetics - HydraMatte liquid lipsticks #3 | Review

16:46:00

Hi and welcome to my third post about Gerard Cosmetics Hydra Matte Liguid lipsticks.
I hope you now understand how much I actually love these lipsticks.
 Recently, I got four new shades and now my collection counts 12 HydraMatte liquid lipsticks. If you missed my previous posts about this liquid lipsticks, I will link them HERE and HERE. So, let's show you my new shades!



Zdravo svima i dobrodošli u treći blog post o Gerard Cosmetics Hydra Matte tečnim karminima. Formula, ambalaža, nijanse jesu stvari koje mi se dopadaju kod ovih karmina. Nedavno je moja kolekcija postala bogatija za par novih nijansi. Ako ste propustili moje prethodne postove o Gerard Cosmetics karminima biće linkovani OVDE i OVDE.  Sada, hajde da Vam pokažem nove nijanse.



This time I decided to go out my comfort zone and pick something that is not beige
 nude.
Mainly my Gerard lipsticks are nude but that don't bother me because I wear nude all the time. I pick red, pure pink, mauve and one peach shade.
Huge yay for me!




Ovog puta sam odlu
čila da izađem malo iz zone komfora i da odaberem nijanse koje nisu bež. Većina mojih Gerard kamina su nude, meni to zapravo ne smeta jer ja uglavnom nosim samo nude nijanse. Crvena, roze, ljubičasto roza i karmin boje breskve su nijanse koje sam ovog puta odabrala.


If you are 
interested about formula, it's completely same as my previous HydraMatte liquid lipsticks, super pigmented and lightweight on the lips. So, if you need more informations
 about formula I will highly suggest to check my previous posts. 
First shade, Mile High is mauve pink. Next to Mile High is Serenity which is warm peachy pink. I'm so impressed with shade Honeymoon because in my head I thought it wouldn't suit me. Honeymoon is vibrant pink like a Barbie shade. Last shade is Immortal which is pure blood red. I love this type of red because it looks so good on everyone.


Formula ovih karmina ista je kao i kod prethodnih HydraMatte karmina koje imam. Veoma su pigmentovani i lagani na usnama. Ako vam je potrebno još dodatnih infomacija o formuli  pogledajte moje prethodne postove. Prva nijansa, Mile High je mouve roze. Do Mile Hight nalazi se nijansa SerenitySerenity je kombinacije breskvastih i roze tonova.
Impresionirana sam nijansom Hooneymoon iz razloga jer sam smatrala da mi neće stajati. Hooneymoon je jarka roze nijansa, lakše ću je opisati ako kažem Barbie pink.
Poslednja nijansa jeste ImmortalImmortal je čisto crvena nijansa  koja će odgovarati svima.


Mile High - HydraMatte Liquid Lipstick - is linked HERE


Serenity - HydraMatte Liquid Lipstick - is linked HERE


Honeymoon - HydraMatte Liquid Lipstick - is linked HERE


Immortal - HydraMatte Liquid Lipstick - is linked HERE


 
Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie

Until the next reading!
Love you all!
En
xxx

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx


DISCLAIMER: PR products.




You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images