New launches - haul part 14 | Pantene, L'oreal, Velnea, Farmasi...

14:07:00

 Ćao svima. Konačno sam odlučila da više pažnje posvetim blogu, potrudiću se da objave budu redovnije. U današnjem postu pokazaću Vam šta sam sve kupila u proteklih nekoliko sedmica. U ovom haul-u uglavnom  preovladavaju proizvodi za  negu kosu što je i mene iznenadilo kada sam krenula da slikam proizvode.
Našla sam savršen Pantene set za kosu u lokalnoj apoteci. Ovaj set sadrži: Repar and Protect šampon, balzam iz iste linije, Pantene keratinsko ulje i drvenu četku za kosu. Cena ovog seta bila je samo 1266 dinara, što nije mnogo. Čula sam mnogo pozitivnih utisaka o Pantene proizvodima za kosu, pa sam odlučila da ih isprobam i najviše se raduje testiranju ulja za kosu.





Nastavljamo sa proizvodima za kosu, u Lilly-u sam kupila L'Oreal Elseve Total Repair 5 sprej za kosu. Ovaj sprej olakšava češljanje kose, veoma lepo miriše i daje kosi lep sjaj. U poređenju sa narandžastom L'Oreal prskalicom, ova bela je mnogo bolja, pa ću nastaviti da je kupujem. Cena ovog spreja je 469 RSD.
Balzam za kosu je obavezan deo moje rutine, nedavno sam uzela ovaj Velnea balzam sa ekstraktima aloe vere, glicerinom i pantenolom. Čim ga upotrebim, javljam svoje utiske.
Sigurno ćete biti iznenađeni brojem maski za kosu koje sam kupila, reč je za Velnea Food for hair. Toliko mi se sviđa ova maska, već sam jednu potrošila. Nakon nje, kosa je mekana i veoma svilenkasta. Osim toga, tokom ovog meseca maska je na sniženju i nosi 50 cvetia na Lilli kartici. Cena maske je 279 RSD.

Sada konačno počinjemo sa kozmetikom, kupila sam i L'Oreal Infallible 24h tečni puder. Mislim da nije potreban poseban tekstom o ovom proizvodu, jer je to jedan od najprodavanijih proizvoda ovog brenda. Izabrala sam nijansu 175 Sable Sand, ona mi je sada tamnija, ali planiram da je aktivno koristim tokom leta kada mi je koža masnija i kada mi je potreban mat finiš. Trenutno je na sniženju po ceni od 993 RSD dok jer redovna cena 1,399 RSD.
Kao deo Farmasi martovskog kataloga, naručila sam Lady Boss set. Ovaj set sadrži 3 proizvoda: Farmasi Mono nijansu u nijansi Lady Boss (tamno ljubičasta), Omnia parfem i VFX PRO tečni mat ruž za usne u nijansi 01 Retro Rose. Ljudi, ovaj parfem je ludilo! Ne mogu da vam opišem koliko dobro miriše, ovo je zapravo moja rezerva jer već aktivno trošim jednu bočicu parfema. Ako imate priliku da probate ovaj parfem, obavezno to učinite! Ovaj set je još uvek dostupan po ceni od 669 dinara i mislim da je odlična ponuda jer nam daje priliku da isprobamo puno proizvoda. Farmsi ima odlične tečne ruževe, verovatno se sećate moje opsesije mijnasom SKIN koju sam nosila sa svim  fotografijama na Instagramu. Svoje utiske o novom karminu i ostalima podeliću u narednom periodu.



I to bi bilo to. Moj martovski haul, za sada. U komentarima mi napišite da li ste probali neki od ovih proizvoda? 
DISCLAIMER: This post is not sponsored and all thoughts are my own! Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.





You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images