Green Synthetic Wig | Dresslily

11:23:00

Hey everyone,
and welcome back on my blog!
So far wigs become my new obsession, I love to wear them!
They simply change my overall look so I recently got a new wig from Dresslily website.
They have a huge wig selection, so it was very difficult for me to choose only one. :D
After a long time of thinking I choose this beautiful green wig.



Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog!
Odnedavno perike su postale moja nova opsesija, veoma volim da ih nosim!
One lako promene moj celokupan izgled tako da sam nedavno naručila još jednu.
Ovog puta perika je sa sajta Dresslily.
Ovaj sajt ima ogromunu selekciju perika, tako da mi je bilo teško izabrati samo jednu.
Nakon jako dugo razmišljanja odlučila sam se za ovu prelepu zelenu periku.




This wig is made from synthetic hair and  it's in medium size, has a gorgeous green curls while the root is black.
The quality of this product is 10 out of 10. I love this wig so much!
If you like this wig you can check it on Dresslily.
Here is link: http://bit.ly/2hZfl3s





Perika je napravljena od sintetičke dlake i srednje je dužine.
Ima divne zelene lokne dok je koren crne boje.
Kvalitet je čista desetka.
Ako se i Vama dopada ova perika možete je pogledati i na Dresslily sajtu.
Evo link-a: http://bit.ly/2hZfl3s








That was all!
I hope you enjoyed!
This website is honestly amazing, go check them!

To je sve!
Nadam se da Vam se dopada!
Ovaj sajt je odličan, pogledajte ga!


Instagram - @En_Angie 
Twitter - @En_Angie




Until the next reading!
Love you all!
En


xxx
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAIMER:PR product!

You Might Also Like

4 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images