Catrice Cosmetics Arctic Glow Highlighting Powder

13:25:00

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog!
U današnjem postu pišem Vam recenziju novog Catrice hajlajtera.
Ovaj proizvod deo je jesenje/zimske kolekcije, koja je od nedavno dostupna na našem tržištu.
Za sada posedujem samo ovaj proizvod iz navedene linije i to zahvaljuću mojoj @crossingbeauty_blog.
Mada, palaniram da sebi priuštim još par proizvoda.




Arctic Glow hajlajter u nijansi 010 Jupiter's Glow je predivan hajlajter 'marble' izgleda.
Sam proizvod smešten je u lepom plastičnom kompaktu karakterictičnog za ovakav tip proizvoda.
Pošto je reč o proizvodu namenjenom za ove hladne dane, veoma je svetao tako 
da će savršeno odgovarati svima nama sa svetlim tonom kože.
Nijansa je veoma neobična 'iridescent' lila koju neviđamo tako često.





Formula hajlajtera je nešto što me je najviše interesovalo pošto je reč o baked proizvodu.
Očekivala sam fenomenalu pigmentaciju ali i vrlo jednostavnu i laku aplikaciju.
Bez imalo problema ovaj proizvod ispunio je sva moja očekivanja.
Jako je pigmentovan, ne ističe nepravilnosti na koži i veoma je intenzivan.
Zasigurno nijansa neće odgovarati svima pa svi sa tamnijim tonom kože mogu da ga zaobiđu.



Arctic Glow hajlajter je za veoma kratak period postao jedan od mojih omiljenih
Catrice proizvoda.
Veću primenu imaće tokom hladnih zimskih dana kada će krasiti svaki moj makeup look.
Ovaj proizvod mozete naći u svim DM i Lilly drogerijama ali i na Lilly online shopu, link
do proizvoda nalaziće se  ovde.



U komentarima navedite Vaš omiljeni Catrice proizvod?
I da li Vam se dopao Arctic Glow hajlajter?


Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx
DISCLAIMER:
This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji





You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images