Revolution My Sign (Water) lip glosses | Review

16:34:00


Zdravo svima,
i dobrodošli nazad.

Iako sam ogroman obožavatelj mat karmina u poslednje vreme uživam u glossy završnici na usnama. Iz tog razloga kupovina novih sjajeva za mene je sasvim opravdana i neophodna. Zato vam danas prenosim utiske o Revolution sjajveima za usne, do sada nisam imala isksutava sa Revolution lip proizvodima pa je ovo bilo jedno novo iskustvo za mene.





My Sign kolekcija sjajeva za usne odnosno kolekcija sa zodijatskim znacima na prvi pogled bila mi je jako zanimljiva i privlačna.

Zapravo, svaki horosopski znak poseduje svoju nijansu sjaja a oni su dalje podeljeni u katergorije. Ja sam se odličila za Water kategoriju  prvenstveno zbog nude nijansi koje se u njoj nalaze.






Water trio čine:
PISCES - RIBE - je najtaniji sjaj u kolekciji, topla braon nude nijansa,
CANCER -  RAK - je nijnsa neutralog tona a reč  je o bež - braon nijansi,
SCORPIO - ŠKORPION - je najsvetlija nijansa, prelepa svetlo roze.






Ovi sjajevi za usne imaju jako lepu ambalažu, čak sadrže i male upute o karakeristikama samih znakova što je meni zaista lepo.
Aplikator je onaj klasični koji meni veoma odgovara i sadrže 3 ml proizvoda.




Mislim da je formula ono što vas najviše interesuje kod ovih proizvoda.
Ovi sjajevi za usne poseduju full pigmentaciju u jednom sloju, nisu lepljivi i veoma su prijatni na usnama. Mene je zaista iznenadila činjenica da mi nije potrebno ništa ispod kada ih nosim ali kada to činim onda samo uokvirom usne olovkom. Ne poseduju miris i veoma traju tokom dana, recimo par sati što je za običan sjaj za usne odlično.






Iskreno, meni su se jako dopali i mislim da nisam pogrešila pri odabiru.
Ovaj set kupljen je na sajtu Kosmetik4less i nisam sigurna da je istoimeni proizvod dostupan kod nas.
Za lip swatche-ve svrarite na moj Instagram nalog gde možete viteti kako
 ovi proizvodi izgledaju na meni.
U komentarima mi pišite koji ste horoskopski znak?
I koja nijansa iz Water kolekcije vam se najviše dopala?
Instagram - @En_Angie
www.instagram.com/en_angie
Twitter - @En_Angie
www.twitter.com/en_angie
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx
DISCLAIMER:
This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images