Jewelry review #2 | Rosegal

09:41:00

Hey everyone,
and welcome back on my blog.
Jewelry series is coming back after such a long time.
Honestly, I miss writing this type of post so today I'm super excited to share 
with you my latest jewelry pieces.
So, let's start!
All my jewelry I mostly got from web shops and Rosegal is some of them.
This time I decide to got three new necklaces, soft but layered necklaces are must have for this fall season and personaly my favorites.



Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog!
Serijal o nakitu se vraća nakon dužeg perioda.
Iskreno, nedostajalo mi je pisanje ovog tipa posta ali sam danas jako uzbuđena da 
podelim sa vama moje najnovije komade nakita.
Zato, hajde da počnemo!
Sav nakit koji imam uglavnom je sa online shop-ova a Rosegal je jedan od njih.
Ovog puta odlučila sam se za tri nove ogrlice, nežne ali slojevite koju su must have za ovu jesenju sezonu ali i moje omiljene.

First necklaces is Moon and Star Pendant Chain Necklace in Gold.

Omg, I absolutely love this necklaces it's like made for me.
Design is simple as I love but details are super cool and pretty.
Check this gorgeous necklace HERE.


Prva ogrlica je zlatna sa mesecom i zvezdama.
Ova ogrlica kao da je pravljena za mene.
Dizajn je veoma jedinostavan ali su detalji veoma kul i slatki.
Pogledajte ovu divnu ogrlicu OVDE.




Next is Alloy Star and Moon Necklace in Silver.
As you can see I'm obsessed with moon and stars so I got another.
What I like about this one is how is so dainty and light.
Quality is amazing so I have to recommend this so much, more about this necklace HERE.


Sledeća je još jedna ogrlica sa motivima meseca i zvezde.
Kao što možete videti trenutno sam opsednuta ovim motivima pa sam sebe počastila još jednom ogrlicom. Ono što mi se dopada kod ove jeste koliko je nežna i lagana.
Kvalitet je neverovatan i veoma je preporučujem, više o njoj OVDE.




And the last is Necklace Set, I got this one in silver too.
I like to wear more necklaces at once, so for this reason I decided to get this one.
Check it HERE.


I posednji je set ogrlica i njih sam naručila u sivoj boji.
Ja volim da nosim više ogrlica od jednom, pa iz tog razloga sam se odlučila za ovaj.
Pogledajte ga OVDE.




Check my IG for more photos with this items.
Rosegal Crazy Shopping Day! 25% OFF With Coupon:RGBF1

That would be all from me for today.
I hope you like my blog post!

Instagram - @En_Angie
www.instagram.com/en_angie
Twitter - @En_Angie
www.twitter.com/en_angie
Until the next reading!
Love you all!
En
xxx
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!

En
xxx
DISCLAMER: PR products!

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images