Miss Sporty 3D Volumythic mascara recenzija

11:10:00

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad.
U ovkviru raznovrsnog Lilly-evom asortimana postoji svega par brendova čije proizvode do sada nisam koristila a među njima je bio i Miss Sproty.
Iskreno, do sada nisam primetila da neko od blogera govori o ovom brendu tako da nisam imala prevelika očekivanja od Miss Sporty proizvoda.
Za svoju prvu kupovinu odličila sam se za 3D Volumythic maskaru koja obećava neverovatan volumen i ekstremnu uvijenost trepavica za samo minut.


Ova maskra poseduje veoma upečatljivu ambalžaju odnosno boju i tekst na njoj ispisan je tirkizno plavom, što je veoma zanimljivo i drugačije od onog što često viđamo.
Maskara sadrži 8 ml proizvoda i zemlja porekla je Engleska.


3D Volumythic maskara poseduje neobičnu trodimenzionalnu četkicu, čiji su zubci na jednoj strani duži dok su na drugoj kraći.
Formula je veoma vlažna tako da se nekima neće svideti.
Takođe, sporije se suši što može predstavljati i prednost i manu.
Manu kada smo u žurbi i ona nam se slučajno preslika a prednost je imamo vremana da je nagorađujemo i radimo sa njom.


Sa ovom maskarom možete postići i prirodniji ali i dramatičniji izgled trepavica.
Takođe, potrebno je malo vremena dok se naviknete na četkicu jer će u početku slepljivati trepaviće jer izlazi malo više proizvoda.
Boja je crna ali ne tako intenziva što po meni ne predstavlja manu.


Zanimljiva je činjenica da sam pre ove maskare koristila Benefit They real i iskreno Miss Sporty maskra mi se više dopada.
Cena joj je jako pristupčana tako da ću nastaviti da je kupujem i dalje.
Ovu maskaru možete pronaći u Lilly radnjama kao i na Lilly online shop-u:


Ovim sam jako zaintrigirana da isprobam još neke Miss Sporty proizvode.
Da li Vi koristite proizvode ovog brenda?
I koji bi meni preporučili?

Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAIMER:


This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images