YoShop Maange Makeup Brush Dry Clean Sponge Review

11:30:00

Hey everyone!
And welcome back on my blog.
While working as freelance makeup artist I always have one problem.
And that is clean makeup brushes.
Sometimes I don't have enough time to wash them and let them dry.

Zdravo svima!
Dobrodošli nazad na moj blog.
Radeći kao šminker uvek sam imala jedan problem.
A to su čiste četkice za šminkanje.
Ponekad nemam dovoljno vremena da ih operem i ostavim da se osuše.



Quite accidentally I find solution on YoShop website.
If you want to check my previous post about YoShop MakeUp Brush Drying Tower here is link: 
Also, I'm not sponsored, this isn't part of PR program or somthings.
I bought this myself.


Slučajno sam pronašla rešenje na YoShop sjatu.
Ako želite da pogledate moj prethodni post o YoShop zamku za sušenje četkica evo linka ovde:
Takođe, nisam sponzorisana, ovo nije deo PR programa i nečeg slično.
Proizvod sam sama kupila.



Makeup Brush Dry Clean Sponge Box will not long-term or deep clean makeup from your brush.
With this product you can only remove surface pigment so you can use the brush immediately.
Also, I want to mention this product will breaks the quality of the brush if you use it very often.
As you can see on the picture, there is a small difference.

MakeUp Brush Dry Clean Sponge Box neće dugoročno i dubinski očistiti Vaše četkice.
Sa ovim proizvodom samo ćete ukloniti površinski pigment ali možete koristiti četkicu odmah.
Takođe, želim da pomenem da će ovaj proizvod pokvariti kvalitet četkica ako ga koristite često.
Koristi se tako što četkicom kružnim pokretima prelazite po sunđeru.
Kao što možete videti na fotografiji, postoji mala razlika.



Let's be friends!
Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie

Until the next reading!
Love you all!
En
xxx

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx


DISCLAIMER:
This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji!

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images