Essence Cosmetics Get picture ready! - foundation primer

10:51:00

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog!
Ove srede konačno Vam pišem o Essence prajmeru  iz Get picture ready kolekcije.
Ovaj prajmer jeste jedan od mojih omiljenih Essence proizvoda koji se
 našao i u mojim godišnjim favoritima.
Nakon tog posta dobijala sam puno pitanja vezano za ovaj proizvod i
onda sam odlučila da napišem i njegovu recenziju.
Zato, hajde da počnemo.


Naime, iz ove limitirana kolekcije posedujem čak tri porizvoda koja mi se jako dopadaju.
O nekima sam već pisala, a za neke vas čeka recenzija.
Današnji članak sam posvetila prajmeru iz ove kolekcije a reč je o Pore Reffining
Mattafying prajmeru odnosno prajmeru za matiranje i popunajavnje pora.
Ja sam po pitanju prajmera veoma probirljiva i vrlo retko pronalazim 
drugstore prajmere koji mi odgovaraju.


Ovaj prajmer sam kupila sa nemačkog sajta Kosmetik4less gde inače 
kupujem Essence proizvode koji uglavnom nisu dostupni kod nas.
Iako, nisam na Essence PR listi posedujem puno Essence proizvoda jer
veoma volim ovaj brend.


Sam proizvod smešten je u tubici od 30 ml proizvoda. 
Prajmer je zapravno nežno roze boje, struktura mu je neobična nije tečan ali nije ni pregust. Veoma se lako nanosi na koži i istog momenta koža postaje svilenkasta,
 pore su popunjene i bez osećaja da postoje neke neravnine na njoj.
Iako je mat, ne odaje utiskom da je matirajući prajmeri, na meni je ostavio utisak nekog higratantnog blurring prajmera.
Nakon njega puder fenomenalno izgleda na koži, ja sam iskreno oduševljana.
Od kako njega koristim u svakodnevnom šminknju nikada mi bazna šminka nije izgledala lepše, a što se tiče matirajućeg segmenta koža je matirana duži vremenski period.
Zbog svih ovih nadevenih karakteristika mislim da će odgovarati svim tipovima kože.



U momemtu pisanja ovog posta nisam sigurna da li će i dalje biti dostupan jer je u pitanju limitirana edicija, ali ako i dalje bude u prodaji moja sledeća narudžbina sigurno će sadržati par primeraka ovog prajmera. 
Ova činjenica govori vam zapravo koliko sam zaljubljena u ovaj proizvod i ako ste u mogućnosti predlažem da ga isprobate.


U komenatima podelite vaš omiljeni Essence proizvod, da li je to prajmer,
 neka olovka ili karmin?
To bi bilo sve do mene za danas, nadam se da vam se post dopao.

Instagram - @En_Angie
www.instagram.com/en_angie
Twitter - @En_Angie
www.twitter.com/en_angie

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAIMER:
This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem.
Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images