Wet n Wild Mega Last Lip Color

13:47:00

Zdravo svima, i dobrodošli nazad na moj blog.
Sudeći po mojim Instagram fotografijama primetićete da je nude moja omiljena boja za usne.
Nude nijanse savršeno se kombinuju sa različitim makeup look-ovima/odevnim kombinacijama ali i izgledaju prelepo na svim tonovima kože.



Posedujem  puno nude karmina i moja nude kolekcija se neprestano uvećava.
 Moj poslednji nude karminčić je za mali vremenski period nadmašio sve ostale tako da ga bukvalno neskidam.
Reč je o Wet n Wild kremastom karminu u nijansi Pink Suga'.





Pink Suga' je najsvetija nijansa iz kolekcije Mega Last Lip Color koja je stalna 
postavka u Wet n Wild asortimanu.
Karmin je jednostavnog dizajna, ništa što će vas oboriti sa nogu ali veoma lepe i zanimljive nijanse. Formula je kremasta ali sa nekom polu mat završnicom, veoma je prijatan na usnama i traje jako dugo. Boja je prelepa svetlo koralno roze narandžasta, veoma posebna i teško opisiva.







Malo je reci da sam odusevljena ovim karminom, definitvo je postao moj go to lipstick.
Iz Wet n Wild asortimana postoji još puno proizvoda koji su mi na listi želja i koje jedva čekam da kupim. 
U komentarima mi pišiti da li ste probali nešto od ovog brenda i kakvi su vaši utisci.

Instagram - @En_Angie
www.instagram.com/en_angie
Twitter - @En_Angie
www.twitter.com/en_angie

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx
DISCLAIMER:
This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. 
Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images