Favorites of the year 2018

13:00:00

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog.
Tema današnjeg posta jesu moji omiljeni makeup proizvodi tokom protekle godine.
Ovog puta pretežno preovladavaju drugstore proizvodi što je mene iskreno iznenadilo.
Drugstore brendovi znatno su konkuretniji poslednjih godina ne samo po 
cenama već i po kvelitetu.
Za mnoge proizvode već postoje detaljne recenzije tako da ću podeliti
 i linkove postova o njima.

Krećemo sa bazom šminkom, prvi proizvod koji želim da pomenem jeste Essence
prajmer iz Get Picture Ready kolekcije.
Ovaj prajmer je odličan, lepo minimalizuje sve nepravilosti na koži, matira i uzgred veoma je lagan i  prijatan.
Bez imalo razmišljanja među favoritima našao se i Maybelline Super Stay tečni puder.
Znam da su mišljenja oko njega veoma podeljena ali meni odgovara.
Lepo izgleda na mojoj koži i poseduje mat završnicu.
Zatim, tu je i Llums tečni brozner.
Iskreno, nisam imala nikakva očekivanja od ovog proizvoda kada sam ga kupila. Ali nakon prvog nanošenja pokupio je moje simpatije.
Ovaj proizvod je za mene najbrži način do savršenih kontura lica.
Detaljno o njemu možete već pročitiati na mom blogu, tekst o njemu pronaćićete ovde.


Na sledećoj fotografiji nalaze se moji omiljeni korektori.
Makeup Revolution Fast Base Stick je zapravo puder u stiku ali ga ja koristim kao korektor.
Nanosim ga ispod obrva, na celoj dužini kapka ali i za highighting lica.
Moj omiljeni korektor jeste L.A Girl Pro Conceal, poseduje odličnu pigementaciju i moć prekrivanja, fenomenalno izgleda na koži.


Bronzeri jesu moja ogromna ljubav, tako da nisam mogla da odabrem samo jedan.
Artdeco i Llums bronzeri čine moju savršenu kombinaciju do prelepog bronzanog tena.
Jedan je mat dok drugi poseduje šimer. Takođe, oba su cenovno jako pristupačna što je naravno uvek veliki plus.


Kada je reč o izboru rumenila, izbor je bio vrlo lagan.
Ovo Essence rumenilo sam nosila tokom cele godine, pigementacija je srednja ali poseduje veoma lepu roze nijansu koja se slaže sa različim makeup look-ovima.


Na narednoj fotografiji nalazi se moja omiljena paleta hajlajtera.
Reč  je o kolaboraciji britanske youtuberke i Makeup Revolution Sophx paleta.
Paleta koja sadrži osam hajlajtera moja nažalost sedam jer se jedan polomio u transportu.
Pigmentacija hajlajtera jer neverovatna, poseduje izbor različitih nijansi tako da je veoma korisna i multifunkcionalna.
Moje oduševljene njom možete pročitati i u postu o ovoj MUR lepotici upravo ovde.


Sada slede moje omiljene palete senki, među njima je i Makeup Revolution Reloaded
Iconic Division paleta.
Nadam se da možete da vidite koliko sam zapravo koristila ovu paletu, poseduje fenemenalnu kombinaciju boja koje meni savršeno odgovaraju.
Senke su lepo pigementovane, lako se blendaju, a detaljeje o njoj možete pročitati upravo ovde.



Moja opsesija šarenim kombiacijama znatno je postala uočljivija nakon kupovine The Zulu palete brenda Juvia's Place.
Definitivno najbolju formulu mat senki poseduje ovaj brend, zaista ne mogu da opišem koliko sam očarana ovom paletom svaki put kada je otvorim.
Jedan klik Vas vodi do detaljne recenzije ovde.


Kao što rekoh mojoj opsesiji nikad kraja pa se i među favortima našla i Slush paleta
brenda September Rose Cosmetics.
Ova paleta podstiče moju kreativnost ovom neverovatim odabirom boja, pored toga
formula senki je odlična, više o njoj ovde.



Kada je reč o proizvodima za usne izdvojila sam različite formule i vrste proizvoda.
Omiljeni tečni karmini odnosno formule mi jesu: Labelle UK, Golden Rose i Stila Cosmetics.
Stila tečni karmini jesu najprijatniji koje sam do sada probala, Golden Rose najprstupačiji dok Labelle UK poseduju moju najvoljenijiu nijansu karmina.


Sjajevi za usne obeležili su ovu godinu za mene, neprestano sam ih nosila.
Llums sjajevi za usne su moji apsolutni favoriti za sada posedujem samo dve nude nijanse.
Još jedna lip formula istakla se ove godine, a to su MUR sjajevi koji poseduju full pigmentaciju i neverovatno lepu ambalažu. Meni se najviše dopala nijansa Cancer.


Na samom kraju pomenula bih i regularnu vrstu karmina kao i olovke za usne.
Flormar olovke za usne jesu moje omiljene, danas sam izdvojila samo par nijansi.
Wet n Wild karmin u nijansi Pink suga' jeste moja savršena nude nijansa koju sam konačno pronašla.


To su bili moji favoriti.
U komentarima podelite Vaš omiljeni makeup proizvod.


Instagram - @En_Angie
www.instagram.com/en_angie
Twitter - @En_Angie
www.twitter.com/en_angie
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAIMER:

This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.


You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images