Practk by Sigma Beauty Palmat and Powder Blender | First Impressions

17:54:00

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog.
Pre par nedelja stigao mi je paket od Practk brenda.
Reč o sestrinskoj kompaniji Sigma Beauty, osnivači Sigme vlasnici su i Practk-a.
Ova kompanija bavi se proizvodnjom i prodajom četkica kao i pomoćnog "alata" za njihovo čišćenje.


U mom paketu se našlo tri proizvoda.
Palmat jeste sintetički čistač za četkice.
Ovaj proizvod olakšao je pranje mojih četkica jer se može staviti na ruci (u obliku rukavice) ali se može zalepliti na lavobou.
Sa obe strane nalaze se silikonske šare koje će odgovarati čišćenju različitih
 vrsta četkica bez ikakvih sumnji da će oštetiti vlakna četkica.
Cena ovog proizvoda je 9.95 $ i možete ga pogledati klikom OVDE.


Zatim, tu je i uzorak Sigminog šampona za četkice.
Ovo je antibakerijski šampon koji uklanja svu nečistoću i ostatke šminke sa Vaših četkica.
Sa Palmat-om čini savršen spoj za jednostavno i brzo čišćenje četkica.
Ovaj šampon mi se veoma dopao i mislim da ću naručiti i full size verziju.



Kad je reč o poslednjem proizvodu njemu sam se i najviše radovala.
Reč je o Powder Blender-u odnosno sunđerčiću za nanošenje pudera.
Ono što razlikuje Power Blender od svih ostalih beauty blendera koje sam do sada probala jeste oblik. 
Da, kao što i vidite na fotografijama poseduje klasnični 
oblik jajeta ali je jedna strana koso sečena.
Meni se iskreno dopala ta novina jer lakše mogu da nanesem puder ispod očiju 
ali i baking powder koji svakodnevno radim.
Kada je reč o strukturi ovaj blender je malo čvršći od onih koje sam do sada koristila.
Možda na to utiče činjenica da ovaj blender ne sadrži lateks u sebi.




Powder Blender lepo nanosi tečne proizvode kao što sam i već pomenula, meni se više dopada kosa strana i sa njom ugalavnom radim.
Ovaj blender koristim za sve proizvode vezano za baznu šminku 
(tečni puder, korektor, kremaste konture, baking puder...).
Nakon toga vrlo lako se pere da čak ne ostaju fleke.




Dostupan je u tri nijanse i cena ovog proizvoda iznosi 9 američkih dolara.
Link proizvoda nalaziće se OVDE.

Practk lagano proširuje svoj asortiman i
novo ponudi jesu četkice ( mogu se kupiti pojedinačno ali i u seti).
Meni se dopada kako izgledaju, nisam ih probala tako da Vam ne mogu 
detaljenije pisati o njima.
Ostaviću Vam link ako želite da pogledate novu ponudu ovog brenda OVDE.



To bi bilo sve od mene za danas.
Pišite mi u komenatarima da li ste čuli za ovaj brend?
I kakvi su Vaši utisci?

Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAMER: PR products!

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images