Makeup Geek Retractable Eyeliners | Review

16:42:00

Hey everyone and welcome back.
This Monday I prepared for you one really interesting blog post.
Today I will share my thoughts about Makeup Geek Retractable Eyeliners.
I have been wearing and using this products for couple months now
and since them they become part of my daily makeup routine.
How I combine and wear MUG liners you will find out just in a seconds.



Zdravo svima i dobrodošli nazad na moj blog.
Ovog ponedeljka spremila sam Vam jedan veoma intersantan blog post.
Danas ću podeliti sa Vama moje iskusto sa Makeup Geek Retractable ajlajnerima.
Ove ajlajnere koristim već poselednjih par meseci i od tada postali su deo
moje dnevne rutine. Kako ja kombinujem MUG ajlajner-olovke u moje look-ove saznajte samo za par sekundi.



When it comes to packaging is super sleek and stunning.
This eye pencils are so easy to use and with a slight of twisting we get product.
But, this most  important thing to me it's formula which is so nice, pigmented and smooth.
This eyeliner I use in my water line and on my eyelids as well.
I have six different shades and I use them in so many of my looks.




Kada je reč o ambalaži ona je zaista je divna.
Ovi ajlajneri su veoma laki za korišćenje jer laganim odvrtanjem dobijamo proizvod.
Najbitnija stavka u mom slučaju je formula koja je zaista odlična.
Ajlajneri su pigmentovani i lagani za aplikaciju.
Retractable Eyeliner odnosno ajlajnere nanosim u vodenoj liniji ali i na svim delovima kapka. Imam ih u različitim nijansama koje kombinujem u moje look-ove.






Shades are:

Retractable Eyeliner  Brown check HERE



Retractable Eyeliner Purple check HERE


Retractable Eyeliner Nayv check HERE



Retractable Eyeliner Gunmetal check HERE


Retractable Eyeliner Nude check HERE


Retractable Eyeliner Black HERE


*All this makeup looks you can find on my Instagram page @En_Angie

Entire collection is amazing, but if you ask to to tell which one is my favorite
I have to say it's shade Gunmetal.
That shade is really unique and  special, it's metallic grey but with hints of green.
I'm obsessed with Gunmetal eyeliner you have my recommendations.
Other liner as good as well but Gunmetal shade stole my heart.
Makeup Geek Retractable Eyeliner collection check HERE

Celokupna kolekcija je zaista lepa, ali ako me pitate da odabrem moju omiljenu nijansu
onda bi to bila nijansa Gunmetal. Gunmetal olovka je veoma posebna i drugačija,
 metalik sive je nijanse ali sa svetlo zelenim tonoima.
Oduševljena sam ovom nijansom i svima je preopručujem.
Ostale olovke jesu odlične ali Gunmetal nijansa je osvojila moje srce.
Makeup Geek Retractable Eyeliner kolekciju pogledajte OVDE.

Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie

Until the next reading!
Love you all!
En
xxx

DISCLAIMER: PR products.






You Might Also Like

2 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images