Benefit Cosmetics They're Real Mascara Recenzija

13:46:00

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog.
Maskara je jedan od osnovih i neizostavih proizvoda za sve nas.
Ove proizvode smatram tako ličnim pa da je pisanje recenzije o njima uvek tako teško.



U današnjem blog postu preneću Vam moje utiske o Benefit-ovoj They're Real maskari.
Ova maskara mnogima je prva asocijacija na proizvode ove kozmetičke kompanije.
Benefit Cosmetic osnovan je davne 1976. godine u San Francisku.
Asoritaman ovog brenda je raznovrstan a poslednjih par godina ovaj brend jedan je od najpopularnijih u svetskoj beauty industriji.


"They're real" maskara dostupna je u par verzija, kao full size verzija i kao mini koju ja posedujem.
Izgled mini verzije jako je lep i klasičan i potpuno identičan izgledu maskare u punoj veličini.
Ambalaža je veoma kvalitetna. Ova maskara poseduje zanimljivu formulu koja nije ni vlažna ali ni suva.
Četkica mi se veoma dopada, silikonska je.
Poseduje duže i kraće češljiće koji će ravnomerno naneti proizvod duž celih trepavica.


Maskara se veoma lako nanosi, veoma je crna i daje prirodni efekat na očima.
Takođe, jako se lepo nadograđuje i ne slepljuje trepavice što veoma cenim.
Veoma je dugotrajna i malo se teže skida.




Neko sam ko je ljubitelj veštačkih trepavica tako da je efekat veštačih trpavica i bilo koje maskare neuporediv ali je ovo jedna od boljih maskara koje sam do sada probala.
Ako volite da uložite više novca ili da isprobate neke high end maskare onda bi ova bila odlična za početak.

Nadam se da sam Vam na odgovarajući način predstavila ovu maskaru.
A Vi mi u komentarima pišite Vaše predloge omiljenih maskara.

Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx



DISCLAIMER:
This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images