Empties #6

11:48:00

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog.
U današnjem postu donosim Vam tekst o potošenim proizvodima.
U ovom postu preovlađuju proizvodi na negu lica, zato krenimo odmah.


Prvi proizvod o kojem Vam pišem jeste Banish Pumpkin Enzyme Masque.
Glavi sastojak ove maske su enzimi bundeve, ovu masku nisam potrošila ali joj je isteko rok.
Maska je promenila boju i dobila čudan i neprijatan miris.




O njoj sam Vam već pisala u okviru postova:
• Banish Acne Scars Starter Kit

•Favorite Skin Care Products

Ova maska dostupna je na Banish-ovom sajtu. Zato evo i link-a ako želite da je pogledate


Još jedan Banish proizvod deo je ovog Empties posta, a to je Vitamin C Beauty Elixir.
Ovaj proizvod je odličan, takođe deo je posta o mojim omiljenim proizvodima za negu lica.




Nastavljamo sa proizvodima za negu lica, pozdravljam se i sa Clarins Paris Advanced Extra-Firming Eye Contour Cream.
Ovaj tester dobila sam kao deo kupovine ali nažalost sem vazduha u njemu nije bio ničega.


Balzami za usne sastavi su deo moje svakodnevice, konstantno koristeći ovaj slatki Rudolph balzam došao mu je kraj.
Posedovao je prelep miris i lepo je hidrirao usne.


Veštačke trepavice za mene su must have, Kara trepavice u broju #48 bile su veoma kvalietne i lepe.
Veoma često sam ih koristila pa i izgubila, ostala je sad samo kutija.


I poslednja dva proizvoda su:
Tester Nars-ovog All Day Luminous Weightless pudera.
Puder mi se veoma dopao i ako budem u prilici definitivno ću kupiti i full size verziju.


Na kraju ostao je Farmasi kameni puder.
Polomila sam ga tako da je sad nepraktičan za korišćenje.
Vreme je da se pozdravimo.



Da li ste Vi probali neki od ovih proizvoda?
I kakva su Vaša iskustva?

Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx
DISCLAMER: This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem.
Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images