Cocoa Locks Chocolate Hairshake

18:09:00

"I make hair contact before I make eye contact."

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog.
Pre oko dva meseca započela sam moje Cocoa Locks putovanje u želji da moja kosa postane jača i znatno duža.
Prvih mesec dana koristila sam Hair Growth Cocoa Powder odnosno kakao prah o kojem sam detaljno pisala ovde:

Ako ste propustili taj post predlažem da ga pogledate jer ćete biti bolje upućeni u današnju tematiku.
Zatim sam odlučila da testiram i Chocolate Hairshake, o kome detaljnije upravo sada.
Zato, hajde da počnemo.


Cocoa Locks je mala britanska kompanija smeštena u Liverpulu koja nesprestano raste i razvija se.
Ovo napominjem jer su nedavno redizajnirali svoju staru ambalažu proizvoda koja je sada znatno lepša i prakričnija za upotrebu dok je čarobna formula samog proizvoda ostala ista.


Chocolate Hairshake dolazi nam u preslatkoj roze ambalaži koja sadrži 220 grama proizvoda.
Kao i kakao prah obograćen je mnogim vitaminima i mineralima među kojima su i Biotin, Selenium, Folic Acid ( Folna Kiselina) i Zinc (Cink)...


Na poleđini kao i uvek smeštene su sve potrebne informacije poput sastava, nutricionističkih informacija, načina upotrebe, roka trajanja...
Za razliku od kakao praha Chocolate Hairshake po mom mišljenju poseduje zantno jači miris i ukus čokolade. Što se meni jako dopalo!




Rezultati ovog meseca nisu jasno vidljivi što me je pomalo razočaralo ali ja primećujem kako mi je kosa znatno gušća nego inače.
Kao i uvek rezultati mogu varirati od meseca do meseca i od osobe do osobe.
U naredom vremenskom periodu odličila sam da ponovo koristim Hot Chocolate Cocoa powder jer mi je dao bolje rezutate.
Takođe, neravne krajeve odlučila sa da skratim kako bi moja kosa bila svežija i izgledala zdravije.






Javljam Vam se i sledećeg meseca kada ću Vam preneti utiske nakon tri meseca korišćenje Cocoa Locks proizvoda.

Cocoa Locks proizvode za rast kose možete pronaći na zvaničnom sajtu ovog brenda a poštarina je besplatna.
Više o tome možete pogledati ovde:




Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx
DISCLAMER: PR product!

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images