Empties #11 | L'Oreal, Afrodita, Ingrid Cosmetics...

18:37:00

Zdravo svima, 
i dobrodošli nazad na moj blog.
Za danas sam odlučila da Vam prenesem moje konačne utiske o određenim proizvodima. Ovog puta više je makeup proizvoda što će većinu više interesovati.
Zato, hajde da počnemo!


Prvi proizvodi jesu maskare, maskare 
često menjam i brzo trošim. Jedna maskara je L'Oreal-a dok je druga Miss Sporty.
Iskreno, Miss Sporty maskara mi se više dopala ima bolju četkicu tako da je vrlo laka za upotrebu. Volume Millions Fatale maskara ima deblju četkicu tako da mi maskara završavala bukvalno svuda.



Zatim, sledi Revers kompaktni puder koji mi se veoma dopao. Izgleda veoma lepo na koži, ima srednju moć prekrivanja ali se i 
brzo troši jer ima samo 9 grama proizvoda. 
 

Dok sam sređivala šminku ugledala sam i L'Oreal Brow Artist marker olovku.
Sa ovim proizvodom imala sam love and hate relationship.  Formula je super veoma kremasta i boja je odlična. Problem jeste da je ova olovka u obliku flomastera tako kada počnete da je koristite gubite oblik i onda je aplikacija znatno teža.
Ja sam je nanosila uz pomoć četkice da bi postigla preciznost.


Kada smo i dalje kod obrva, potrošila sam i Ingrid gel za obrve. Jako je dobar i veoma pristupačan, post o njemu OVDE.


I na kraju, Afrodita Remove Spots kremica za bubuljice. Odlična, meni veoma odgovara za par dana ukloni mi bubuljicu.
Ponovo ću je kupiti tako da imate moju preporuku. 


Da li ste Vi probali neki od ovih proizvoda?
I kakva su Vaša iskustva?

Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx
DISCLAMER: This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem.
Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images