L'oreal Gel Intenza 24H gel eyeliner - Recenzija

12:11:00

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog!
U današnjem postu pišem Vam o proizvodu koji definitivno nije novitet na našem tržištu 
ali o kojem se tako često govori i piše. Reč je o L'Oreal Gel Intenza ajlajneru koji je
najpoznatiji drugstore proizvod ovog tipa.
Pre nego što sam i sama odlučila da ga isprobam čitala sam mnoge tekstove o 
ovom proizvodu, međutim nije bilo toliko detaljnih i potpunih recenzija što je 
probudilo moju istraživačku želju da i sama isprobam proizvod.



L'Oreal Gel ajlajner dolazi nam u kratonskoj kutiji, a sam proizvod smešten je u lepoj malenoj teglici. Sa gel ajlajnerom dolazi nam takođe i L'Oreal sintetička četkica koja je zapravo upotrebljiva i vrlo korisna.
Međutim, oblik četkice nije moj omiljeni za nanošenje precizne linije ajlajnera ali sa malo više vežbe to bi moglo da se promeni.
Četkicu koja dolazi u sklopu ovog kita možete koristiti za mnogo toga, vlakna su sintetička tako da je odlična za nanošenje različitih kremastih proizvoda poput karmina.



Struktura i formula ovog gel ajlajnera je veoma kremasta.
Prvi prvom korišćenju ajlajner je bila "wet" i nije se odmah sušio.
Nakon par korišćenja to se promenilo jer je struktura postala malo gušća i suvlja.
Ja nemam spuštene kapke tako da nemam problem sa preslikavanjem linije ajlajnera ali i na klijentima sam primetila da se ajlajner vrlo brzo suši što je uvek veliki plus. Tokom dana ajlajner je postojan, ne bledi i ne razmazuje u blizini suznog kanala.




Ovaj proizvod često se može naći na akciji tako da se vrlo isplati
uzimajući u obzir da se vrlo sporo troši i pri pravilom čuvanju sporo i suši.


To bi bile neke osnove karakteristike L'Oreal ajlajnera.
U komentarima mi pišite da li ste ga probale i kakva su Vaša iskustva?

Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAIMER:
This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. 
Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images