NYX Eyebrow gel | Review - Recenzija

15:04:00

Zdravo svima, i dobrodošli nazad na moj blog. Ako pratite moj rad na Instagram-u onda znate koliko sam opsednuta obrvama.
Nedavno sam kupila NYX Eyebrow gel čije vam utiske prenosim danas. Dakle, hajde da počnemo!
NYX Eyebrow gel dolazi nam u kartonskoj kutiji, na poleđini se nazale sastojci ali i mali tutorial kako pravilo iscrtati obrve. Proizvod je smešten u tubici od 10 ml proizvoda.
Ambalaža je vrlo praktična nalik pasti za zube, pogodna za odlaganje ali i putovanja.
Gel je veoma kremast i gust ali se i brzo suši tako da sa ovim proizvodom je 
potrebno brže raditi.Veoma je pigmentovan i potrebna je vrlo mala količina. Formula mi se jako dopada i činjenica da je vodootporan, jer ko želim da ostane bez obrva tokom dana. 😂😅 Napravila sam ogromnu grešku i odabrala sam pogrešnu nijasu umesto nijanse Espresso koju sam želela. Nijansa Nior je tamna crna, veoma pigmentovana tako da ću je koristiti na klijentima.
Kada je reč o aplikaciji najbolje se nanosi kosom sintetičkom četkicom sa kojom možete postići i efekat iscrtavanja samih dlačica. U naredom periodu kupiću i par svetlijih nijansi pa Vam se javljam sa nekim novim informacijama.
Prozvod je dostupan u okviru Alexsandar Cosmerics shop-a ali i u Lilly drogerijama.
To bi bilo sve od mene za danas.
Budimo u kontaktu na društvenim mrežama:
Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAIMER:
This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images