Empties #10 |Noreva, Morphe, The Balm, Essence, VZK, Farmasi...

16:47:00

Zdravo svima. U poslednje vreme aktivnija sam na blogu i odlučila sam da nastavim sa serijalom o potrošenih proizvodima. 
U međuvremenu sakupila sam ogromnu količinu potrošenih proizvoda i njihove konačne utiske čućete u narednim minutima. 
Zato, hajde da počnemo!
Krenuću od ajlajnera jer njih ima najviše. Ajlajner je obavezan korak u mom šminkanju. Nikada nisam bila fan ajlajnera u olovci sve dok nisam probala Morphe Make it Big. Ovaj ajlajner ima tanak i precizan aplikator tako da je nanošenje veoma jednostavno i lako. Formula je bila odlična, ajlajner je crn i dugotrajan. 
Dobila sam ga u još u septembru prošle godine tako da mi je trajao dugo.
Cena Morphe Make it Big ajlajner iznosi 12 dolara. Takođe, imam kod za popust na Morphe sajtu, kod glasi GLAMFAM1703 🛍️ 💸 Moja opsesija prema Morphe ajlajneru uticala je na ostale otvorene ajlajnere jer je većina sada suva. Pre par dana sređivala sam deo sa šminkom i odvojila par ajlajnera sa kojima se pozdravljam. Essence ajlajner bio je jedan od njih. 
Max Factor Lash Revival prajmer za trepavice bacam je je promenio miris. 
Ovaj proizvod nisam ni puno koristila jer nema naviku da koristim prajmer pre maskare. 
Nastavljamo sa šminkom, potrošila sam i Essence maskaru. Bila je sasvim okej, kupila sam je davno na nekom sniženju u Lilly-ju.
Jedna od zamerki jeste ogromna četkica. 
Još jedna maskara koju sam potrošila je i The Balm Mad Lash. Ova maskara mi je bila super, četkica je odlična i veoma je crna.

Poslednji proizvod vezan za šminku jeste Sophie's choice blender. Sophie's choice blenderi su najbolji koje sam do sada probala. Prelepo nanose puder i kremaste proizvode. Apsolutna preporuka. 
Sada krećemo sa proizvodima za negu kože. Potrošila sam dve Noreva Exfoliac Reconstructive kremu. Ova krema namenjena je hidrataciju masne kože sklone aknama. Ova krema jeste malo skuplja i njena cena je oko 2400 dinara. Kada smo kod hidratacije, odlična ali i pristupačna krema je VZK hidratantna krema sa retinolom. Ja sam oduševljena ovom kremom. Lepo hidrira kožu i definitivno ću kupiti novu.
 
Potrošila sam i dva seruma, Farmasi Aqua Bososting i The Ordinary Hyaluronic acid serumMislim da mi je ovo šesta ili sedam bočica The ordinary seruma, jako ga volim. Lepo ublažuje bore i nepravilnosti na koži. Koristim ga i ujutru i uveče. 
Farmasi serum mi je bio okej i namenjen je hidrataciji kože. 

Nature Republic proizvodima sigurno je istekao rok, tako da ih bacam. Ne sećam se kada sam ih poslednji put koristila a imam ih jako dugo. Ova dva proizvoda namenjeni su čišćenju T-zone. 
Poslednji proizvodi su Avon Micellar water, Farmasi Brown Sugar losion i Farmasi Grace & Flora parfem
Avon micelarna mi je bila okej, lepo je skidala šminka. Kupila sam je na nekom sniženju mislim da je bila oko 200 dinara. 
Farmasi losion je prelepo mirisao, bio je deo neke Farmasi limitirane kolekcije. 
Poslednji proizvod jeste Farmasi Grace & Flora parfem. Ja sam oduševljena Farmasi parfemima. Grace & Flora miriše tako lepo da sam ja bez teksta. Nedavno sam kupila još jedan. Ovaj parfem dugo stoji na koži, ima slatke i voćne note tako da je savršen za leto. 

Da li ste Vi probali neki od ovih proizvoda? I kakva su Vaša iskustva?
To bi bilo sve, čitamo se uskoro.
Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Tiktok - @En_Angie 
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAIMER:
This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images