New launches - haul part 16| Signal plus shop - Aura, Garnier...

16:03:00

Zdravo svima, novi dan i novi haul post na blogu. 😅😊 Danas Vam pišem o proizvodima koje sam kupila sa sajta Signal plus. Ovu online radnju otkrila sam nedavno i bila sam veoma prijatno iznenađena koliko su proizvodi pristupačniji u odnosu na druge radnje/online prodavnice gde kupujem. Signal plus je kompanija iz Subotice, bave se veleprodajom kozmetike i kućne hemije. U asortiman ovog sajta možemo naći sve najpopularnije drogerijske brendove poput L'Oreal-a, Maybelline-a, Rimmel-a, Aure, Golden Rose-a, Garnier-a, Mixa-e ali i highend brendova poput Prade, Versace-a, itd. Zaista nude širok spektar proizvoda i iz kategorije kućne hemije tako da na ovom sajtu možete naći različite vrste proizvoda. Kada je reč o usluzi ja sam oduševljena jer sam proizvode naručila 24-tog odnosno petak veče a paket mi je stigao juče 28-og. Uzimajući u obzir da je bio vikend paket je stigao veoma brzo. Cena poštarine iznosi 250 dinara i paket mi je donela City Express kurirska služba. 


Prvi proizvod koji se našao u mojoj korpi bila je Garnier Skin Naturals micerlarna voda. Pakovanje od 700 ml bilo je oko 510 dinara. Mislim da je ovaj proizvod svima već dobro poznat, micerlarne vode veoma brzo trošim tako da mi je potrebno ovako veće pakovanje.
Zatim, naručila i dva Aurina proizvoda. Aurin lepak je moj favorit već godinama. Takođe, naručila sam i Aura Jelly tečni puder, bio je oko 250 dinara. O ovom puderu nisam čula puno toga i bio je na sniženju tako da sam odlučila da ga probam. Nijansu koju sam ja odabrala jeste 211. 


Na poklon dobila sam par Aurinih veštačkih trepavica. Volim Aurine trepavice, a ovaj model još nisam probala

Takođe, naručila sam i Fitogal balzam za kosu. Čim ga isprobam javljam utiske. Bio je svega 180 dinara.
Ostale proizvode koje sam naručila nisam slikala jer nisu za mene, tako da vam o njima i ne mogu pisati. 
Iskreno, preporučujem ovu online prodavnicu. Veoma su profesionalni, brzi a pre svega cene su znatno pristupačnije. 
 Primetila sam da imaju i Moschino parfeme. Moj omiljeni Cheap and Chic so real trenutno nemaju na stanju ali čim ga nabave možete da očekujete još jedan haul sa Signal plus sajta. 😅😊
Da li ste Vi probali neki od ovih proizvoda?
 I kakva su Vaša iskustva?
To bi bilo sve, čitamo se uskoro.
Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Tiktok - @En_Angie 
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAIMER:
This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images