Winter hats | Zaful

08:53:00

Hey everyone,
and welcome.
Zaful fashion posts become very common on my blog.
You love to read them and I love to write them.
Today, I'm writing about winter hats.
A little bit different but I hope you like it.


Zdravo svima,
i dobro došli nazad.
Zaful modni postovi postali su veoma česti na mom blogu.
Vi volite da ih čitate a ja naravno da ih pišem.
U današnjem postu pišem Vam o zimskim kapama.
Ovog puta malo drugačiji izbor stvari ali se nadam da će Vam se dopasti.




This hats are rally simple so everyone can wear them.
Material is soft and they keep me so warm.
I have them in two colors, black and gray.
You can see how they look on me.

Ove kape su veoma jednostavne tako da svi mogu da ih nose.
Materijal je veoma mekan i lepo zadržavaju toplotu.
Imam ih u dve boje, crnoj i sivoj.
Ovako izgledaju na meni.








Price is very affordable so you can check them.
Here are links:

Cena im je jako pristupačna pa ih možete i pogledati na linkovima:

That will be all of me for today!
I hope you like it and don't forget to check Zaful.

Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Until the next reading!
Love you all!
En
xxx
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx
DISCLAMER: PR products!

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images