Avon True Colour Perfectly Matte ruževi za usne | Lipswatch

11:44:00

Zdravo svima! 
Tema današnjeg posta biće nam Avon True Colour Perfectly Matte ruževi, koji su jedni od najpopularnijih i najpistupačnijih na našem tržištu i koje slučajno do sada nisam probala.
Kolekcija Avon True Colour Perfectly Matte ruževa sadrži 15 divnih nijansi.
Od prelepih tamnih intenzivnih boja savršenih za večernje izlaske i do onih nežnijih, lepih za svakodnevne i prirodne look-ove.
U svojoj kolekciji ima pet nijansi o kojima ćemo danas govoriti.

A to su:
· Perfectly Nude,
· Au Naturale,
· Posh Petal,
· Ruby Kiss,
· Red Supreme.


Ono šta sam odmah primetila nakon prvog nanošenja jeste odlična pigmentacija ruževa.
Iako su mat završnice ne isušuju usne jer su veoma kremasti.
Dugotrajnost im je okej, traju dugo ali naravno ne kao i tečni mat karmini.
Moji favoriti su nijanse AU NATURAL za dnevnu varijantu i RUBY KISS za večernju.
A sada evo i swatche-va i opisa nijansi:


PERFECTLY NUDE -  je prva i najsvetlija nijansa u kolekciji.
Veoma, veoma svetla tako da neće odgovarati svima.
Boja podseća na boju korektora koji ima kajsijasti podton, i zbog tog toplog tona učiniće zube beljim.
Jedina zemerka jeste da se ovaj ruž ne nanosi na svim delovima usana jednako.



AU NATURALE - je moj favorit.
Druga nijansa u kolekciji, takođe svetla ali ne previše.
Ima topli narandžasti podton, savršena peachy/nude nijansa.
Lako i jednostavno se nanosi. Pigmentacija je odlična.



POSH PETAL -  je divna baby roze nijansa.
Izgleda prelepo ali ne i na meni. Pigmentacija je odlična ali na mojim usnama izgleda pomalo nejednako.



RUBY KISS - prelepa crvena nijansa. Jako, jako pigmentovana.
Mislim da ova nijansa izgleda savršeno na svima, bez obzira na ton kože.
U momentu kad sam je nanela podsetio me je na Colour Pop Lippie Stix u nijansi Trust Me. Izgledaju veoma slično.



RED SUPREME- je tamna crvena, hladnog podtona.
Takođe, veoma pigmentovana.
Na fotografija izgleda slično kao i RUBY KISS ali su različite.


To su bili ruževi koje ja posedujem iz ove kolekcije, jako su lepi i kavlitetni.
Sledećeg puta sigurno ću se odličiti za nijanse: MARVELOUS MOCHA, SPLENDIDLY FUSHIA, BERRY BLAST ili ROUGED PERFECTION.


Sve ostale nijanse i cene možete videti i naručiti kod ovlašćene Avon dame.

A da li Vi koristite Avon True Colour Perfectly Matte ruževe?

I koja je Vaša omiljena nijansa?

Budimo u kontaktu na društvenim mrežama!
Inatagram - @En_Angie


Twitter - @En_Angie


Do sledećeg čitanja!

Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAMER: This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images