Beauty and accessories haul #3 | Zaful

18:22:00

Hey everyone,
and welcome back.
Today I'm writing another Haul post from Zaful website.
Haul posts are very interesting to me and lately I really like to write them.
This time there is not a lot of things, only two.
I like them very much, and I hope you will too.
So, let's start!


Zdravo svima,
i dobrodošli nazad.
Za danas sam Vam pripremila još jedan Haul post sa sajta Zaful.
Postovi o online kupovinama meni su jako interesantni i od nedavno jako volim da ih pišem.
Ovog puta nemam puno stvari, samo dve.
Meni se jako dopadaju a nadam se da će i Vama.
Zato, krenimo sa njihovim predstavljanjem.





First item is Maange purple brush set.
I really like this small set, there is 7 eye brushes and one face brush.
This face brush is so soft and it's perfect for blush.

Prvi proizvod jeste Maange ljubičasti set od osam četkica.
Jako mi se dopada ovaj maleni set, sadrži 7 četkica za oči i jednu za lice.
Četkica za lice je veoma mekana i savršena je za rumenilo.







Next item is Oversized Butterfly Sunglasses in Black.
I wanted this type of sunglasses for such a long time and I finally order them.
They are so good and I like the matte black frame.

Sledeći proizvod i poslednji jesu naočare u obliku leptira.
Ove naočare želim već jako dugo i konačno sam ih naručila.
Jako su lepo urađene i sviđa mi se crni mat okvir.






I will link them right here: http://bit.ly/2IET0E7
Ostavljam Vam link do njih ovde: http://bit.ly/2IET0E7


That will be all of me for today!
I hope you like it and don't forget to check Zaful.

Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Until the next reading!
Love you all!
En
xxx
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx
DISCLAMER: PR products!

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images