ColourPop Lippie Stix and Lippie Pencil Review

11:49:00

"If you choose between the two colors, choose red!"

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog!
U današnjem postu mislim da nije potrebno da Vam pišem neki poseban uvod jer sam apsolutno sigurna da svi već znate za brend ColourPop.
Ova kompanija je poslednjih par godina doživela pravu svetsku slavu.
Da li je to zbog odličnih marketinških poteza ili dobrih proizvoda?
Mnogima nije jasno.
Danas ću Vam recenzirati dva proizvoda ovog brenda a to su Lippie Stix i Lippie Pencil.


Ovaj brend već duži vremenski period poseduje i internacionalni šiping, koji je sada besplatan za porudžbine preko 50$, što je konačno omogućilo svima nama u Evropi da isprobamo njihove proizvode.
Da li smo oduševljeni njima kao i Amerikanici, mislim da su mišljenja podeljena.
Neki ih obožavaju dok su drugi razočarani jer tako hvaljeni proizvodi na kraju nisu ono što su od njih očekivali.

Amabalaža samih proizvoda ja tako jednostavna a lepa.
Proizvodi nam dolaze u kartonskim kutijama i ColourPop logom.
Gramaža proizvoda je malo manja u odnosu na iste proizvode drugih brendova, što im je mana.




U današnjem postu pišem Vam o mojoj omiljenoj crvenoj kombinaciji koju čine dva već pomenuta ColourPop proizvoda.
Lippie Stix je u nijansi Trust Me, formula je matte X.
Nijansa je prava crvena, oduševila me je.
Nema hladnih, ni toplih tonova već je ona savršena "Hollywood red".
Proizvod se veoma lako nanosi i razmazuje iako je matte X formula.
Boja je intenzivna, pigmentovana i ne isušuje usne.
Cena Lippie Strix proizvoda je 5,50 $.


Lippie Pencil odnosno olovka za usne napravljena je od plastike.
Nijansa ove olovke je Boosy i savršeno se slaže sa Trust Me Lippie Stix-om.
Ova olovka je veoma kremasta, pigmentovana i klizi po usnama.
Koristim je kao podlogu za sve crvene karmine i odlično radi taj posao.
Cena Lippie Pencil/olovaka je 5 $.


Moj generalni utisak je definitivno pozitivan.
Mislim da brend ColourPop ima odličan marketinški tim koji veoma dobro promoviše nijihove proizvode ali i sami proizvodi su zaista odlični.
Kada sam probala ColourPop proizvode shvatila sam zbog čega je tolika "frka" oko njih na društvenim mrežama.


Da li ste Vi probali ColourPop proizvode?
I šta mislite o ova dva?
Podelite svoje mišljenje samom u komentarima.

Instagram - @En_Angie 
Twitter - @En_Angie

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAIMER:
This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images