Green Bomber jacket | Dresslily

11:01:00

Hey everyone,
and welcome back on my blog!
Spring is finally here and I'm so excited to show you one of my go to outfits.
It's really simple and star of the show is this beautiful green bomber jacket from Dresslily website.
So, let's start!




Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog!
Proleće je konačno stiglo i ja sam veoma uzbuđena da Vam predstavim jadan od mojih "go to outfit-a".
Veoma je jednostavan što ćete videti i u nastavku ali zvezda outfita jeste ova prelepa zelena bomber jakna naručena sa sajta Dresslily.




Jacket is mainly made from cotton and it's really warm and comfortable.
Quality is really good, this jacket is done perfectly. I'm loving every single detail.
Color is of course my favorite shade of green.
It's available is size S, M and L.
Mine is in size L and it's not big at all, as you can see, so I recommend to size up when you want to order it.





Jakna je napravljena od pamuka i veoma je udobna i topla.
Kvalitet je zaista odličan, odrađena je savršeno. Dopada mi se svaki detalj na njoj.
Boja je naravno moja omiljena nijansa zelene.
Dostupna je u tri veličine S, M i L.
Moja je u veličini L i nije prevelika kao što vidite, preporučila bih Vam da naručite za broj višu od Vašeg normalnog broja.







This jacket is simply amazing and I will continue to wear it.
Here is link, if you want to check it: https://bit.ly/2q9yzXw



Ova jakna je odlična i nastaviću  da je nosim.
Ovde se nalazi link, ako Vi želite da je pogledate: https://bit.ly/2q9yzXw


That would be all from me for today.
I hope you like my blog post!


Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Until the next reading!
Love you all!
En
xxx

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAMER: PR product!

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images