Juvia’s Place The Zulu Palette | Recenzija

16:47:00

"Art is life!"

Juvia's Place, mislim da je naziv ovog brenda svima već poznat.
Reč je o američkoj beauty kompaniji čije su palete jedne 
od najpopularnijih u beauty industriji.
Pre par meseci i ja sam odlučila da mojoj neutral tone 
porodici dodam jednu bright, colorful i unique paletu.
Više o njoj za par sekundi, kada ću Vam pisati o samim senkama,
načinu na koji se one ponašaju, videćete svočeve, makeup look-ove i još mnogo toga.




Ono što po čemu je Juvia's Place brend poseban i drugačiji jesu ambalaža 

i izgled samih palete senki.
Svaku krasi neka  Afrička kraljica sa svim karkterističnim nakitom i izgledom.
Sama paleta je kartonsaka ali veoma čvrsta što je čini pogodnom za putovanja.
The Zulu paleta sadrži 9 senki čiji su panovi znatno veći od bilo kojih drugih senki.





Izbor boja je razlog zbog čega sam se odlučila za ovu paletu, šarene
 i jarke boje sa kojim mogu stvarati bukvlano sve.
O Juvia's Place formuli slušala sam tako dugo da sam jedva čekala
da i sama probam senke.
Kao što glasine kažu Juvia's Place jesu jedne od najpigmentovanijih senki.
To ja definitivno potvrđujem i mislim da ih za sada ne mogu 
porediti sa nekim drugim senkama.
Takođe, sa ovim senkama nikada nisam imala problema sa fallout-om
iako su u pitanju jarke boje koje svi dosta blendamo.
Mat senke provladavaju u ovoj paleti i njih je 6 dok je šimerastih samo 3.
Senke ne poseduju imena, tako da ću ih opisitavi po redovima.



Prva senka u paleti jeste mat narandžasta.
Iako posedujem puno narandžastih senki ni jedna joj nije slična.
Veoma je pigmentova i jarka, fenomenalno se blenda i stapa sa drugim bojama.
Zatim, tu je mat žuta senka.
Jako lepa u odnosu na druge pre pigmenovane senke ovu žutu
morate malo nadogratiti da bi bila super bright kao i ostale.

Poslednja senka u ovom redu jeste topla braon nijansa.
Takođe, nisam joj pronašla duplikat a imam milion neutalnih senki.
Ova je nešto posebna jer je veoma toplog tona i neverovatne pigmentacije.


Sledeći red sadrži moje omiljene nijnse a onu su: 

divna petrolej zeleno-plava senka.
Ova mat senka je neverovatno pigmentovana,
 prelepo se blenda i veoma je posebna.
Zatim slede dve šimeraste senke, prva je svelo zelena 
a nakon nje sledi svetlo plava.
Jako pigentovane poseduju metalik završnicu i 
divno izgledaju na očima. 



Poslednji red sadrži malo toplije i nosivije nijase za mene. 
Prva senka je prelepa svetlo roze sa veoma sitnim zlatnim česticama, 
pod različitim uglovima svelosti izgeda kao rose gold. 
Nakon nje sledi mat crvena, ova senka poseduje rozi podton i 
uživo nije vatrena kao  što izgleda da fotografijama.
I na kraju mat ljubičasta, ljubičaste senke su uglavnom bile 
promasaj za mene ali ova mi se posebno dopala.
Jako se lepo blenda i sjedinjava sa drugim senkama.


Mislim da je malo reći da sam oduševljena ovom paletom, koristim je
i više nego što sam mogla da zamislim.
Toliki hype na društvenim mrežama oko ovog proizvoda
 bio je opravdan tako da ću sigurno u skorije vreme
 svoju kolekciju obogatiti još jednom Juvia's Place paletom.
Sigurno Vas zanima gde sam je kupila, svu šminku kupujem sama sa zvaničnih 
sjatova brendova.
Ovu paletu kupila sam dok je bila na popustu tako da mi se kupovina isplatila.
Sada sa velikim neistrpljenjem čekam neke nove palete sa možda joj šarenijom kombinacijom boja.
Takođe, želim da napomenem da koliko god volimo neutralne tonove
 nekad je potrebno da izadjemo iz zone komfora. 
Paleta sa kojom ćete to učiniti može biti The Zulu.







Instagram - @En_Angie
www.instagram.com/en_angie
Twitter - @En_Angie
www.twitter.com/en_angie
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En

xxx


DISCLAIMER:

This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images