Revolution PRO Supreme Dip Liner White | Recenzija

11:11:00

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad!
Nakon svih mnogobrojih postova o Revolutionu sada slede nove recenzije.
Definitivno možete zaključiti da sam ogroman Revoholic fan koji narovno nije mogao,

a da ne odoli da testira nešto iz nove Revolution Pro linije.
Ovog puta nije palete senki ili paleta za lice kao i obično
već beli ajlajner.
Iskrena i potpuna recenzija sledi za par sekundi zato ostanite ovde.
Pre svega želim da napomenem da sve Revolution proizvode koje posedujem
kupila sam sama i nisam deo PR-a tima.
Sada sledi tematika posta!


Suprime Dip Liner deo je nove grane Revolution Pro,
 linije koja je namenjema svim entuziastima u šminkanju
 ali i samim profesionalcima.
Ajlajner je klasične i prepoznatljive ambalaže, po obliku me podseća na Farmasi ajlajnere.
Poseduje plastični i ne tako dobar aplikator, dostupan je u dve nijanse: crnoj i beloj.
Ja već jako dugo tragam za belim ajlajnrom koji bi mi upotpunjavao cut crease look-ove i kada sam ugledala ovaj bez imalo razlišljanaja sam ga naručila.
Cena ovog ajlajnera  je 405,00 RSD.




Kao što sam pomenula ajlajner poseduje mat završnicu, pigmentacija belog ajlajnera je odlična ali zbog lošeg aplikatora nećete naneti ajlajaner jednako tako da su ponekad potrebna dva sloja.



Veoma brzo se suši a nakon toga lagano puca, što me je razočaralo.
Te pukotine nisu ogromne ali ako obratite pažnju primetićete ih.
Takođe, ako vršite pritisak na toj linije lagano ćete ga uklonite jer kada je napukao lako se skida.
Sve u svemu, ajlajner nije loš ima svojih mana ali može se raditi sa njim.

Nisam sigurna kako se crni ajlajaner iz ove linije ponaša ali ako ga Vi posedujete podite vaše mišljenje u komentarima.






Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx


DISCLAIMER:
This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

1 коментара

  1. Divni su ti radovi, steta za ajlajner, sva sreca pa nije skup...
    Koji ti je beli do sada najbolji?

    Novi post •○○○○○•••●●

    http://xbeautyplace.blogspot.com/2018/12/creightons-proizvodi-za-negu-tela.html?m=1

    ОдговориИзбриши

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images