Hourglass First Impression Veil Mineral Primer

21:41:00

Zdravo svima!
Da li uz česte kupovine dobijate testere određenih proizvoda?
Ja veoma često, od prajmera, pudera do raznih kremica za lice...
Već jako dugo želim da otpočnem ediciju First Impression postova u kome ću jedan dan posvetiti samo jednom proizvodu i videti kako se on ponaša na mom licu tokom celog dana.
Testeri su zato uvek pravi izbor jer sadrže dovoljnu količinu proizvoda i pružaju nam priliku da steknemo određeno mišljenje o proizvodu, a da li ćemo se odlučiti i za full size verziju ili ne, uvek je izbor na nama.


Danas testiram Hourgalss Veil Mineral Primer.
U svetskoj beauty zajednici ovaj prajmer je jako popularan, ali na našem trižištu naravno nedostupan.
U Sephori (Američkoj) on košta čak 54 dolara.
A kako se prajmer od 54 dolara ponaša na mom licu saznaćete uskoro!
Pa hajde da počnemo!


Hourglaas Veil prajmer je bez ulja, parabena, glutena, sintetičkih boja, sulfata i nije tesitiran na životinjama.
Sadrži SPF faktor 15, bele je boje, nije previše tečan ali ni previše gust.
Miris ovog prajmera je neutralan.
Lako se nanosi i razmazuje na licu i potrebena je vrlo mala količina proizvoda.
Efekat koji ovaj prajmer ostavlja na koži je neopisiv!
Koža je svilenkasta na dodir  zbog slikona kojeg sadrži.
On smanju pore, bore i sitne nepravilnosti na koži i održava je bez sjaja.
Nakon njega puder naprosto klizi, bez ikakvih problema se i nadograđuje.


Takođe, namenjen je svim tipovima kože.
Jako mi se dopada činjenica da ne ističe suve delove lica već ih čini glatkim i neprimetnim.
Ono što sam primetila u odnosu na druge prajmere koje sam do sada koristila jeste da Veil prajmer poboljšava kvalitet moje kože.
Kada sam ga tek nanela bila sam u fazonu pa meni ne treba puder jer je moja koža izgledala prelepo.
I naravo imala sam odličan makeup day.
Puder je na licu trajao ceo dan, od 11 časova pre podne do 8h uveče kada sam sama odlučila da ga skinem.
Puder koji sam koristila bio je Nars All Day Luminous Weightless Foundation koji je takođe odličan.


Na kraju da li ću se odličiti da kupim full size verziju... ako budem u prilici sigurno hoću!
Tester me je oduševio.
Da li ste probali Hourglass proizvode?
I šta mislite o Veil prajmeru, da li je vredan 54 dolara?


Budimo u kontaktu na društvenim mrežama!
Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx
DISCLAMER: This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem. Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images