Drawstring Hooded Distressed Denim Jacket | Dresslily

13:22:00

Hey everyone, and welcome back to my blog.
In today post I'm working with Dresslily to show you one amazing denim jacket
perfect for this time of year.
So, let's strart!



Zdravo svima, i dobrodošli nazad na moj blog.
U današnjem postu sarađujem sa sajtom Dresslily kako bih vam predstavila jednu 
neverovatnu teksas jaknu savršenu za ovaj deo godine.
Zato hajde da počnemo.


Dresslily offer huge range of clothes but  recently I decided to order

 jackets and sweaters.
 This jacket immediately attracted my attention because it's pretty unique.
She has some ripped details and red hood which is super cute.
Honestly, I'm impressed with quality it is really good.
Every detail is done perfectly so I don't have any complaint.



Dresslily nudi ogroman izbor odeće ali nedavno sam odlučila da
 naručim jakne i džempere. 
Ova jakna odmah je privukla moju pažnju zato što je jednostavno posebna.
Poseduje neke ispecane detalje i crvenu kapuljaču koja je veoma slatka.
Iskreno, impresionirana sam kvalitetom koji je jako dobar.
Svaki detalj urađen je savršeno tako da ja nemam zamerki.




Like I sad dennim are really popular this fall season so maybe it's time
to get new one. This one is amazing and so affordable, sadly it is sold out.
But you can check it HERE



Kao što sam rekla teksas jakne veoma su popularne ove jesenje sezone pa možda je i vreme da sebi priuštite novu. Ova je neverovatna i jako pristupačna, nažalost trenutno je rasprodata. 
Pogledajte je OVDE.





That would be all from me for today. 
I hope you like my blog post!
Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Until the next reading!
Love you all!
En
xxx
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx
DISCLAMER:
 PR product!

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images