Skin Care New In #3

11:04:00

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad.
U današnjem postu pisaću o jednom malom skin care haul-u. 
U poslednje vreme imam problema sa kožom tako sam odlučila da iznos koji
 dajem na šminku preusmerim na proizvode za negu kože.
Neke od proizvoda koji su se našli u ovom haul-u kupujem već jako dugo 
dok ću neke isprobati u naredim danima.



Prvi proizvod u ovom haul-u jeste Refreshing Facial Toner od Velnea. 
O njemu sam detaljno napisala post koji će biti objavljen nakon ovog tako da vas sada neću zamarati sa detaljima.
 Ukratko, jako lagan tonik, osvežava i hidrira kožu.
Imate moje preporuke.


Zatim, tu je još jedan Velnea proizvod, u pitanju je Mleko za skidanje šminke. 
Ovo je novitet i u radnjama ali i kod mene.
Kaže da poseduje ulje jojobe, vitamine E i gliceril zvuči jako interestano i jedva
 čekam da ga isprobam.
Moje neke detaljnije utiske pročitaćete u nekom od naredih postova. 


Bioten jeste jedan od mojih omiljenih skin care brendova.
Ovog puta odlučila sam da isprobam  Skin Moisture Cleansing Gel za osetljivu kožu.
 Ovaj proizvod obogaćen je 100% prirodnim ekstraktima pamuka, 
takođe sadrži i minerale koji efikasno štite osetljivu kožu.


Mislim da mi je ovo 5 ili 6 tubica ove kreme, 
reč je o VZK Soothing cream odnosno kremi za probelmatičnu kožu.
 Ovu kremicu nanosim samo na problematični deo odosno bubuljicu i ona postiče brzi razvoj bubuljice ili je samostalno ukloni.



I na kraju imamo vlažne maramice i tufere bez kojih ne mogu.
 Uvek kupujem drugačije jer nemam neke omiljene.


U nekom od narednih postova podeliću moje konačne utiske o svim proizvodima.
 Vi mi u komentarima napišite da li ste probale neke od njih 
i kakva su Vaša iskustva.
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx


DISCLAIMER:
This post is not sponsored and all thoughts are my own!
Osim ako nisam naglasila suprotno, proizvode sam kupila sopstvenim novcem.
Svi utisci i recenzije su u potpunosti lično moji.

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images