Banggood unboxing and review part 2

16:21:00

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad.
Nakon skoro tri meseca putovanja paketa za koji sam smatrala da je
izgubljen konačno je stigao na moju adresu.
Reč je drugom delu moje Banggood porudžbine. O prvom delu imali
ste priliku da pročitate ovde.
Do sada nisam imala ovakava neprijatna iskustva za dužinom
 putovanja paketa ali ipak se dobro završilo.



Paket sadrži svega dve stvari, a to je buket zlatnih ruža i šabloni.
Buket je zbog putovanja malo izgubio na formi ali mislim da će
 divno poslužiti za flatlay fotografije.
Ruže su prepune zlatnih čestica što će se dodatno istaknuti na fotografijama.



Zatim, kao što sam već pomenula u paketu su se nalazili i šabloni.
Ja ih koristim za svočovanje makeup proizvoda i veoma mi se dopadaju
različiti dezeni koji ovaj šablon poseduje.



Linkovi pomenutih Banggood proizvoda:
4 Designs Stencils - ovde
Artificial Bouquet Glitter - ovde

Uskoro mi stiže još jedan paket sa ovog sajta i biće puno noviteta na mom blogu.

Pratimo se na društvenim mrežama: 
Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx
DISCLAMER: PR products!

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images