Viper Eyeshadow Palette | Sigma Beauty

07:33:00

Hey everyone,
and welcome back on my blog!
Finally comes that day, when I'll review my Viper palette by Sigma Beauty.
If you follow my work on IG you already now how much I use this palette on my looks and
how much I like other products from Viper Collection.
My final thoughts about palette are right here.
So, let's start!



Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog!
Konačno je došao dan kada ću Vam recenzirati Viper paletu od Sigma Beauty brenda.
Ako pratite moj rad na Instagramu onda znate koliko koristim ovu paletu za kreiranje makeup look-ova i koliko volim ostale proizvode iz Viper kolekcije.
Moje konačne utiske o ovoj paleti pročitaćete u naredih par minuta.
Zato, hajde da počnemo!




I probably mention this in one of my previous post but I'm truly obsessed with Sigma Beauty packages. Palette is so tiny, compact and travel friendly.
This stunning green packaging is made of cardboard with magnetic closer.
In the back we have names of eyeshadows and some informations.
Viper palette inside is in true gold, have a mirror and six stunning eyeshadows.




Sigurno sam ovo već pomenula u nekom od prethodnih postova ali sam zaista 
opsednuta Sigminim ambalažama proizvoda.
Paleta je veoma tanka, kompaktna i odlična za putovanja.
Sama paleta je kartonska, poseduje magent za zatvaranje i u prelepom je zelenom pakovanju.
Na poledjini se nalaze imena senki i neke potrebne informacije.
Unutrašnjost Viper palete je zlatna, ima ogledalo i šest divnih nijansi.



As I said Viper palette has 6 eyeshadows, 3 are mattes and 3 are super pigmented
foil finish shades.
I like how this palette has great combination of different tones.
When it comes to formula and pigmentation I think it's a bit better then other Sigma palettes.
Shimmery foil eyeshadows are insane, they look so so pretty.
I can't stop wearing them and combining them in my looks.
Mattes are good, blend easily in my opinion.




Kao što sam već pomenula Viper paleta ima 6 senki, tri su mat i tri su neverovatne šimerste senke sa foil završnicom.
Veoma mi se dopada kako ova palete ima odličnu kombinaciju različitih tonova.
Kada je reč o formuli i pigemtaciji mislim da je znatno bolja nego ostale Sigma Beauty
 palete koje sam probala.
Šimeraste foil senke su vererovatne i izgledaju veoma lepo.
Ne mogu da prestanem da ih nosim i kombinuje u mojim makeup look-ovima.
Mat senke su dobre, blendaju lagano i srednje su pigmentacije.




First shadow in the palette is Hypnotize.
Hypnotize is creamy matte beige shade, great for all over the eyelid for neutralizing
and preparation.
 Copperhead is stunning pink in beautiful metallic foil finish.
Really creamy and pigmented.
Next is Adder, beautiful cool tone medium brown.
I really like this shade, great for transition or smoking bottom lashline.
In the next row we have Beguile.
Beguile is very unique shade, it holographic white with pink reflexion.
Next to Beguile is  Malevolent, amazing neutral matte green.
Such a beautiful shade, I love it.
Last is Sinister, navy blue shade in foil finish.



Prva senka u paleti jeste Hypnotize.
Hypnotize je nežna mat senka, odlična za nanošenje preko celog kapka za neutalisanje i pripremnaje kapka.
Copperhead je divna pink nijansa u prelepoj metalik foil završnici.
Ova senka je veoma kremasta i pigmentovana.
Sledeća je Adder, bron nijansa hladnog tona.
Ova senka mi se veoma dopada, odlična je kao tranziciona ali i za ublaživanje linija na
 donjem delu kapka.
U sledećem redu nalazi se Beguile.
Beguile je veoma posebna nijansa, holografik bela sa rozim odsajem.
Do Beguile senke nalize se Malevolent, neverovatna zelena neutarlnog tona.
Veoma lepa senka, definitivno jeste jedna od omiljenih.
I poslednja senka u paleti jeste Sinister, teget plava senka u foil završnici.



This palette is such a inspiration to me, longkinf at this shades I get so excited to create more and more.
I already done a couple looks with them and I'll definitely still continue to use it.
You can get this palette on SigmaBeauty.com and link is right HERE.
My code for 1o% on Sigma  Beauty products is En_Angie10.






Ova paleta me veoma inspiriše i podstiče da kreiram još makeup look-ova.
Sa ovom paletom sa već uradila par makeup look-ova ali ću i dalje nastaviti da je koristim.
Viper paletu možete kupiti na SigmaBeauty.com sajtu, link porizvoda nalziće se OVDE.
Moj kod za popust na Sigma Beauty proizvode je En_Angie10.





That would be all from me for today.
I hope you like my blog post!




Instagram - @En_Angie
Until the next reading!
Love you all!
En
xxx
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!

En
xxx
DISCLAMER: PR product!

You Might Also Like

1 коментара

  1. Draga, paletica je prelepa, kao i same boje, bas mi deluju super, i nekako razlicite, tj p meni je paleta super jer sadrzi razlicite boje, nije mnotona kao neke palete sa slicnim bojama.


    https://aandymm.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images