Torax Medica Vortex lashes

12:47:00

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad na moj blog!
Da li ste ljubitelj jakih i intenzivnih trepavica?
Modele trepavica koje možemo videti samo na inostranim tržištima a za koje smo 
smatrali da nisu dostupne kod nas.
Na moju sreću u ovom postu Vas mogu razuveriti u to, jer u današnjem članku videćete
 dva neverovatna modela koja mogu krasiti i Vaše makeup lookove.



Torax Medica je novosadska komapnija koja je uzovnik mnogih svetskih proizvoda.
Ovaj brend uspešno posluje poslednijih par godina i u svojoj ponudi 
nudi nam širok spektar Bellapiere i Vortex proizvoda.
Proizvode o kojima ću Vam pisati dobila sam kao 8. martovski poklon.
Ovim blog postom želim da Vam pomognem u izboru Vortex trepavica, jer znam da je veoma teško odabrati savršene trepavice kada kupujemo online.



Voretx trepavice dostupne su u modelima NO.1 i NO.2 i one nam dolaze u plastičnoj kutiji koja je odlična za čuvanje samih trepavica.
Trepavice su veoma lagane iako ne izgledaju tako, ono što ja mogu zaključiti jeste da su napravljene od određene vrste svile što znači da su nisu podložne mikrobiskim procesima koji se mogu stvoriti na trepavicama od prirodne dlake.
Ono što mi se veoma dopada kod ovih trepavica jeste ta njihova raskošnost, osnova trepavica bogata divno raspoređenim vlaknima koje na očima izgledaju neverovatno.


Sigurno ćete se zapitati koje su mi omiljene.
Oba modela veoma često nosim, ali postoje ogromne razlike kada je reč o makeup
odnosno o tehnici koju ću tog dana koristiti.
Kada nosim model NO.1 onda je moj izbor za makeup look: Halo eye ili nežan 3d momenat jer su ove trepavice veoma duge u centalnom delu oka a prema krajevima se smanjuju.
Nastuprot tome NO.2 nosim kada imam istaknutui cat eye efekat na očima ili kada želim da mi je početni deo oka bude znatno vidljiviji.
Ove trepavice imaju taj efekat postepenog rasta, jer su na početku kraće a prema krajevima veoma duge i jake.




Vorex trepavice možete pronaći na T.M cosmetics sajtu ali i u svima DM drogerijama.
Takođe, ja Vam ostavljam direktne linove ovih modela:

Vortex NO.1 trepavice - link ovde


Vortex NO.2 trepavice - link ovde



Družimo se na društvenim mrežama:
Instagram - @En_Angie
Twitter - @En_Angie
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx

DISCLAIMER:
PR products but this
post is not sponsored and all thoughts are my own!


You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images