Banggood Unboxing and review part 3

14:21:00

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad.

Poslednjih par sedmica neprestano mi stižu paketi sa Banggood sajta.
Kao što ste već upoznati sa ovim sajtom sarađujem već duže vreme i 
za sada veoma sam zadovoljna stvarima koje poručim.
Banggood jedan je od retkih online shop-ova koji zaista nudi širok spektar
proizvoda ali moj konači izbor uvek padne na katergoriji za dekoraciju.
Kao i do sada odabrala sam puno stvari za dekoracoju mog prostora.
Više o tome u tekstu koji Vam sledi.
Zato, hajde da počnemo.






Prva stvar koju Vam želim pokazati jesu crveni leptiri za dekoraciju.
Već sam ih ranije naručivala i jako su mi se dopali.
Njihova cena je veoma pristupnačna i kreće se oko par dolara.






Zatim slede buketi cveća, kao i kod leptira ranije sam naručila ovkav tip veštačkog cveća. Kvalitet mi se veoma dopao pa sam odlučila da kolekciju proširim još sa par buketa.
Ove stvari su veoma korisne ako Vam je potrebno nešto za dekoraciju ili za ukrašavanje  flatlay fotografija. Ove bukete cveća sigurno ćete viđati na mom Instagram nalogu što Vam je zapravo pravi pokazatelj koliko su lepi i fotogenični.












Banggood proizvodi koji su prikazani u ovom postu:
Colorful Butterfly Wall Sticker - link ovde
Rose Artificial Flowers - link ovde
Latex Calla Lily Flowers - link ovde
Rose Artificial Flowers - link ovde

Pratimo se na društvenim mrežama: 

Instagram - @En_Angie

Twitter - @En_Angie

Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx
DISCLAMER: PR products!

You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images