Makeup brushes and accessories | Divage

07:32:00

Zdravo svima,
i dobrodošli nazad.
U današnjem postu ponovo se družimo sa Divage-om ali ovog puta pišem Vam o njihovim 
četkicama za šminkanje. Povodom 8. marta na moju adresu sitgao je paketić
 od Divage tima.
Ovim putem im se zahvaljujem na tako divnom gestu i pažnji.
U paketiću su se našle tri nove četkice i maleno ogledalo.
Ako pratite moj rad već duže vreme onda znate da u svojoj kolekciji imam već
par Divage četkica koje volim i koje sam već pominjala u okviru mesečnih favorita.
Ali sam ipak odlučila da ih sve sakupim i napišem detaljan post o njima.
 Zato, hajde da počnemo.






Prva četkica o kojoj ćemo govoriti jeste Foundation brush odnosno
 četkica za tečni puder.
 Ova četkica je duo fiber tj. sastoji se od dve vrste vlakana pa je poznatija kao tvor četkica.
Sa njom možete postići laganiju- slabiju moć prekrivanja jer vlakna nisu čvrsto povezana.
Ja ovu četkicu koristim za neku drugu namenu a to je nanošenje kremastog bronzera ili 
tečnog hajlajtera duž ključnih kostiju na telu.



Blush Brush je sledećčetkica, od ove četkice iskreno nisam imala nikakva očekivanja.
Na prvi pogled zbog gustih i čvrstih vlakana mislila sam da mi neće rumenilo nanositi na način koji ja volim.
Nastuprot svemu navedenom ova četkica mi se veoma dopala,
 koso je sečena pa veoma lepo nanosi proizvode duž
jagodičnih kostiju.



Zatim, sledi deo o long-bristled eyeshadow brush
 ili četkici za blendanje.
Ova četkica poseduje savršeni oblik četkice
za blendanje i odlična je za definisanje pregiba oka.
Vlanka su duga ali se prema ivicama smanjuju.



O narednoj četkici sam već
 puno govorila i ona jeste definitvno jedna od
 najboljih koje sam do sada koristila, reč je o eyeshadow- eyebrow definer četkici. Čvrsto
zbijena vlaka pružaju preciznost koju do sada nismo imali, iscrtavanje savršene linije ajlajnera ili obrva nikada nije bilo lakše i brže.




I poslednja četkica jeste sponge applicator,
 maleni i čvrsti aplikator koji nam omogućava da ublažimo linije
 kako bih postigli smokey eye efekat na očima, nanošenje hajlajtera u uglu oka ali i još
 mnogo toga.


Sve četkice su veoma lake za održavanje ali i rad mnoge 
od njih postale su nezamenjive u mom dnevnom šminkanju pored 
mnogobrojih Sigma, E.L.F., Blank Canves and Maange četkica.



Umalo da zaboravim i još jedan proizvod a to je maleno Divage ogledalo, veoma mi se dopada moto Divage kampanije koje glasi #IKNOWYOULOOKATME koje se nalazi
 i na samom proizvodu.
Ogledalo je veoma kvalitetno, od momemnta kada je stiglo nalazi se u mojoj torbi za celodnevna testiranja novih proizvoda.




Divage proizvodi koji su pomenuti u blog postu i koji su trenutno dostupni na sajtu:
ANGLED SHAPE BLUSHER BRUSH - Link ovde
DEFINER BRUSH EYE AND EYEBROW - Link ovde
LONG-BRISTLED EYESHADOW BRUSH - Link ovde
SPONGE EYESHADOW APPLICATOR - Link ovde

Moj kod za popusta na celokupan Divage asortiman glasi ENISA15.
Instagram - @En_Angie
www.instagram.com/en_angie
Twitter - @En_Angie
www.twitter.com/en_angie
Do sledećeg čitanja!
Voli Vas sve!
En
xxx
DISCLAMER: PR products.



You Might Also Like

0 коментара

Popular Posts

Укупно приказа странице

Flickr Images